|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: De plannen zijn er al! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
k heb deze 2, een tongpiercing en een zooi oorbellen..denk niet dat ik er nog meer neem, ben wel blij dat ik ze op t werk in mag houden! ( k werk in n verpleeghuis) k heb nu alleen n open ringetje door de bovenste. |
|
Fuck the world and fuck you |
|
ik vind een ringetje aan de zijkant van je lip erg mooi, maar ga het vooralsnog niet laten zetten. Gezeik met werk enzo You suck and that's sad |
|
inderdaad, zo'n eentje een stukje onder je mondhoek zeg maar ik heb mn madonna al dus zal zo een niet staan, helaas. vanaf vanmorgen weer een korter staafje in m'n tong. darn, dat genezen gaat echt traag bij mij |
|
Het is besloten, er komen nog 2-3 intiempiercings bij, en m'n vriend gaat ze zetten. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
ik net ook, alleen wel raar: normaal piercen ze met een stafje van 20 mm en komt er na 10 dagen een 16 mm in. Bij mij werd er een 24 mm ingedaan en nu een 20 mm. Zal wel komen omdattie vrij ver naar achter zit? Naja, anyway, op naar de tweede You suck and that's sad |
|
quote: WE WILLEN HET NIET WETEN Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: wat precies? christina ofzo en lippen? You suck and that's sad |
|
quote: Lippen en nog eentje boven clithood. M.: Oh, dus je wilt geen close up fotos? Jammer hoor. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
toen ze hem erin plugde had ik een staafje van 18mm, die was te kort dus na 3 dagen er een van 20mm in laten zetten. nu weer trg bij 18. verschilt het ook niet gewoon per tong? aangezien m'n zusje (als ik het goed heb) een staafje heeft van 14mm. |
|
ja dat zal ook wel, maar de meesten die ik ken met zo'n ding hebben em veel verder naar voren zitten.... You suck and that's sad |
|
quote: You suck and that's sad |
|
quote: Arrghhh. Werk en piercings. Ik werk al drie jaar in hetzelfde bejaardentehuis, en heb mijn industrial ook al bijna 3 jaar. Twee weken geleden begon mijn baas ineens te zeiken over mijn conchpiercing en industrial. Vreemd! Zowel de bejaarden als de andere personeelsleden hebben er ook geen moeite mee. Maar ze gaan er niet uit, hang mijn haar er wel weer voor. Het zijn maar oorpiercings, lijkt me niet wereldschokkend Verrassend triviaal |
|
inderdaad. Mijn oren zitten ook redelijk vol, maar niemand die erover zeurt. Maargoed, verdere piercings in het gezicht zijn ze niet zo dol op...ach. Liever werk dan een lippiercing denk ik dan maar You suck and that's sad |
|
quote: Ja maar doe het dan meteen goed Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Met een blokje ijs en een speld uit de naaidoos? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
en een kurk You suck and that's sad |
|
quote: Ghehe nee maar met 2 in je lippen kan je nog niet zoveel Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
ai.. zo ben ik aan een aantal van mijn oorbelgaatjes gekomen. Ze zitten echt enorm scheef Verrassend triviaal |
|
quote: Jawel hoor, kan je zat mee, gebruik je fantasie. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: ... |
|
quote: Pffff, ik zou het nooit zelf durven, lijkt me ook niet zo slim. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Geil! Lijkt me alleen wel lastig bij het fietsen, of niet? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |