|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: staat ze in direct contact met klanten? zo nee, dan vind ik het een béétje miereneukerij...zo ja, oke. ik hoef ze ook niet uit te doen op mn werk en ben lokatieleidster van een buitenschoolse opvang. volgens mij zijn piercings al wel redelijk geaccepteerd. en gelukkig maar [Dit bericht is gewijzigd door BitchSlap op 06-06-2007 23:48] |
|
quote: niet direct maar op de afdeling lopen wel eens bobo's en in de kantine behoorlijk vermogende klanten en eveneens bobo's dus tsja, kan het wel begrijpen Je moeder. |
|
Ik ben dus ook dagelijks in contact met patienten en het is dus geen enkel probleem bij ons in het ziekenhuis. Heb er ook nog nooit vervelende reakties op gekregen of problemen mee gehad. |
|
ik werk in een supermarkt bij ons is het verboden maar als het niet te erg wordt zeggen ze er niks van |
|
quote: nouja, het bankwezen heeft nogal aandacht voor een nette uitstraling dus vandaar die regel. we hoeven niet in pak te lopen, dat dan weer niet maarja, als dat moest had ik het ook geen ramp gevonden maar wordt daar niet moeilijk over gedaan ivm hygiene? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-06-2007 23:55] Je moeder. |
|
Mwa, niet alleen banken. Ik heb bij mijn toko ook nog nooit iemand met piercings voorbij zien gaan. Wel dan weer veel mensen met lang haar of een klein staartje + teveel gel... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Lauren Harris (Die "dochter van" . ja) heeft ook een piercing. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik werk met clienten, ook hier maken ze er geen problemen van. Het is alleen wel op eigen risico, sommige piercings kun je gewoon beter niet hebben. |
|
quote: Ik heb ooit stage gelopen bij gehandicapten, daar mochten piercings wel, maar idd op eigen risico. een van die knullen was net een ekster *shiny, MINE*, snapte wel waarom niemand dus piercings (in)had |
|
quote: hehe idd, of hele geintrigeerde blikken met vingertjes die ineens naar je piercing gaan en dan ineens hebben ze hem te pakken auww ik ben trouwens zelf ook vp in opleiding maar ik vind het niet netjes staan piercings in een ziekenhuis.. op mijn vorige stageplekken mocht het ook niet dus ik ben in mijn gezicht nu piercingloos Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: vreemd is dat eigenlijk toch. ik heb wel een piercing in mijn gezicht, maar ik vindt t idd in een ziekenhuis of op een kleuterschool niet netjes. Misschien hangt dat ook van de 'hoeveelheid' af. |
|
quote: oehhh tepel... dat lijkt me echt pijnlijk! ik ben toos piercingloos! Ik heb de tunnel in mn oor dicht laten groeien na anderhalfjaar.. |
|
In je neus, das pas cool enzo. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
ROFL! Bazzio Attacks!!! |
|
In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Een heftruck. Helemaal de rage tegenwoordig. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Een bril http://thecontaminated.com/pierced-eyeglasses/ KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
quote: meer van dat... |
|
waarom? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Lijkt me lastig om dan laarzen aan te doen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Daar kunnen ook pennen bewaard worden. Handig voor een drummer om daar drumsticks in te bewaren. |
|
het ziet er ook zo niet gezellig uit.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Had 'm de andere kant op laten zetten en stomp gemaakt, dan was het nog praktisch geweest bij het paardrijden. Maar jezus, waarom zou je zoiets doen? Dat geneest van zijn levensdagen niet, buiten het feit dat het lelijk (maar dat is natuurlijk discutabel) en zeer onpraktisch is. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 02-02-2009 17:47] Verrassend triviaal |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |