|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mijn tandvlees, met als gevolg dat dat langzaam maar zeker weg schuurt, zonder dat ik er last van heb though. Maar als ik m in zou houden, zou mn tandvlees dus zover wegschuren dat mijn onderste 2 voortanden uiteindelijk geen vlees meer hebben om aan vast te zitten. Liever mn 2 voorste ondertanden nog dan die piercing! |
|
quote: Inderdaad!! Wel klote zeg. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Gelukkig zat je niet bij de gynaecoloog. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: is daar bij het zetten niet naar gekeken dan? bij mij hebben ze dat wel gedaan nl. Rebel without a sauce |
|
quote: Ik denk dat die raar op zou kijken als die een ris tanden tussen de lippen aantrof... |
|
Binnenkort wil ik graag een traguspiercing laten zetten, ik ben er alleen nog niet helemaal uit in welke piercshop. Weet iemand nog een goede te zitten rondom Utecht? |
|
quote: |
|
quote: Studio Remi, bij de Boothill als ik het goed heb, schijnt wel goed te zijn. Zelf mijn piercing in Eindhoven laten zetten, heb dus geen ervaring daar. |
|
quote: Dat hoorde ik van iemand anders inderdaad ook al, maar ook het bericht dat ze aan het verbouwen zijn. Ik zal even op hun site kijken of de openings/sluitingstijden daardoor zijn aangepast. Thanks anyway. |
|
Mijn zusje heeft van mij ook een traguspiercing voor haar verjaardag gekregen. Ook bij Studio Remi laten zetten. Kan ik je inderdaad aanbevelen. |
|
Ik zal wel een idioot zijn , maar wat is een targuspiercing?? ik bedoel waar zit die?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
In je tragus. |
|
Google is your friend!! Ik wil er ook ooit nog één. |
|
quote: Dan weet je misschien ook wel hoeveel het gaat kosten? |
|
Haar piercing kostte 40 euro. |
|
Hm, dat valt nog redelijk mee. 'n Vriendin van me moest er 60 euro voor neerleggen. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |