|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Ga je naar Spike? |
|
Ja, dacht het wel. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Goede shop ja! Maarre vriendje in da Zwollah dus? |
|
quote: Anders laat je hem door mij zetten Maar veel plezier ermee! De pijn zal hevig zijn, maar kortstondig.. Daarna heb je voor lange tijd een prachtige lichaamsversiering Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ben je een gediplomeerde piercer dan? Naja, pijn is fijn en bloed was goed, toch? Mayo: Yep. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Ach.. wat is er nou echt aan? Gewoon zo'n naald erdoorheen, kan niet al te moeilijk zijn Maar die pijn is ook maar relatief.. als je het heel graag wil heb je het er zeker wel voor over! Van het zetten van mijn tattoo voelde ik ook amper iets, de jeuk van een paar dagen later vond ik een stuk vervelender Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Mijn ballen zitten opeens in mijn keel.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Jeuken tattoos? Hahaha. Jeuk is leuk. Ach, die pijn.. heb eens piercing door wondweefsel laten zetten, dat is pas pijn! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: En? Ist lekker? [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 27-12-2006 17:22] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Niet als ze dat via interne weg doen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Hoeveel ribben heb je daarvoor weg moeten laten halen? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ja, dat hadden ze mij van te voren dus ook weleens mogen vertellen.. Ze jeuken echt vreselijk een paar dagen nadat ze gezet zijn, waarschijnlijk omdat dan die wondjes dichtgaan ofzo, en dan mag je uiteraard nog eens niet krabben ook niet Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Mietjes Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Zo ver hoeven die ballen niet te stijgen hoor..die 40 cm redden ze wel [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 27-12-2006 17:32] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Voordat mijn kraakbeen te stuk was kreeg ik nog de beentjes achter de nek hoor (dan zaten ze overigens wel vast....) Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: VCH neem ik aan? klein prikje, that's it....en de dagen erna even wennen You suck and that's sad |
|
quote:ben je te snel gestopt met schoonmaken en insmeren ... |
|
quote: Ooh, netjes. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Daar heb ik mijn piercing ook laten zetten, goede zaak. Edit: Geen clithood of zo, wat denken jullie allemaal wel niet van mij. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 29-12-2006 15:30] |
|
Met een clitpiercing mag je toch 3 maanden niet neuken? |
|
Ik misschien binnenkort eens m'n wenkbrauw versieren, maar verder wil ik niks. Heb 3 ringen bovenin m'n oor, da's meer dan zat. Ik had er eerst vier, maar die vierde is er op behóórlijk pijnlijke wijze uitgegaan. Hoe ik het gedaan heb weet ik niet, maar het bolletje zat IN het gaatje, en ik kon hem niet meer uit elkaar trekken of terugduwen. Ik heb toen het hele bolletje door dat gaatje moeten trekken. |
|
Damn dude X( |
|
PWND ! Maar afknippen ofzo? Sheesh... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Hehe... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |