|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
klote? vertel... |
|
quote:Ik ben gepierced door een 'zij' en het ziet er tot nu toe goed uit. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: mijn madonna, maar hij kneep te hard in de klem en dus heb ik +- 3/4 dagen met een enorme dikke lip met een diepblauw/zwarte afdruk van de klem gelopen. Daarin die afdruk was het gewoon huidskleur en rond mijn piercing was het ook niet dik of rood, dus iedereen dacht dat iemand me een mep verkocht had [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 06-09-2006 23:46] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Gelukkig niet... wel eens samen met een ander bij een manneke zo'n tepelpiercing eruit gerukt. Ziet er freaky uit daarna Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Tepelpiercings bij mannen extreem gay vinden is extreem gay. TP's heerschen. |
|
ik kan er behoorlijk op af knappen |
|
Horen jullie het ook eens van iemand met tieten Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: nee, dit is geen foto van mijn smoeltje...die van mij zit dieper. En ja, het is na een week wel geslonken maar toch moet je 3 weken wachten tot je er een ander staafje in mag doen. Van teflon ofzo. Zeggen de piercers die ik gesproken heb. En in die 3 weken kun je vaak genoeg met je tanden op dat ijzer bijten heur. Ik kan mijn piercing niet tussen mijn tanden nemen om "mee te spelen" en ben blij toe. You suck and that's sad |
|
quote: Ik vind 't allemaal wel meevallen met een tongpiercing. Ik heb er zelf in die eerste drie weken precies 1 keer per ongeluk op gebeten, maar dat had verder geen nadelige gevolgen voor m'n gebit. Nadien heb ik er vrijwel nooit meer op gebeten, en ik heb nog steeds (na 5 jaar tongpiercing) een perfect gebit . ..."Hate can only create more hate"... |
|
als ik mijn madonna eruit wil halen moet ik hem klemmen tussen m'n tanden en dan het balletje er af draaien. met als resultaat dat ik nu een versleten hoektand heb... |
|
Kan je 'm niet gewoon aan de binnenkant vastpakken dan? Ik vind een piercing het namelijk niet waard om je gebit te laten verkloten. Oja, ik speel overigens ook nooit met m'n tongpiercing (nare gewoonte van een heleboel mensen met zo'n ding), want ook dat is funest voor je tanden. [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 08-09-2006 20:22] ..."Hate can only create more hate"... |
|
nee, past pakken lukt me niet, dan kan ik hem er ook niet vast genoeg d'r terug op draaien |
|
Jiiiieeeehaw! TUNNELS 8MM! Klaar met stretchen! Disko Disko Partizani |
|
quote:Jenje is het anders ook met mij eens! |
|
quote: Haal je hem er dan zo vaak uit? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Jenje heeft dan ook tieten...... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Bah. Sorry. Maar ik ben blij voor je! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Dat is fijn. Vind het wel gaaf! Heb ook hele leuke nieuwe plugs binnen, rood met glitters en een paar blauw/doorzichtige en wit/doorzichtige. Maar nu weet ik niet welke ik inmoet. Dus die tunnels nog steeds. Huhuh. Disko Disko Partizani |
|
quote:Het zou echt nog gayer geweest zijn dan het nu al is als je tepelpiercing door een man gezet was. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik hou van m'n gaten! Volgende projectje ná mijn dieet (drie kg. kwijt al, heuj!); Zwart staafje dan wel. Disko Disko Partizani |
|
heb ik ook gehad, opletten dattie diep genoeg wordt gezet en met een fatsoenlijk sieraad. Na mijn vakantie komt ie weer terug. Maar dan schuin aan de anderkant en twee stuks You suck and that's sad |
|
Nice! Wou misschien ook twee onder; links en rechts, schuin ook. Maar vind dit gaver. En indeed diep! [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 25-09-2006 21:37] Disko Disko Partizani |
|
He gadver IJs, nou moeten die gaten in je oren toch niet groter worden hoor! Navelpiercings zijn (mits je de 'juiste' buik ervoor hebt) wel heel leuk. Schoonzussie heeft ook zo'n ding, heeft geen grammetje vet, staat erg leuk bij d'r. Edit: typtyfus [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 25-09-2006 23:06] ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |