|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
zit nu al bijna op de 4mm....sta ervan te kijken hoe snel en pijnloos dat stretchen gaat. verslavend ook |
|
Laat je hem 's nachts ook in? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Dat weet ik dus niet, daarom vraag ik het. Ik wilde zelf een klein beetje stretchen, en die kerel van de winkel zei dat je die snachts wel uit mocht doen, maar dat leek me ook weer onlogisch. Had na 1 dag stretcher in wel een ontzettend etterend oor. Bah. Volgende keer voorzichtiger Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Lijkt mij dat als je net begint, die dingen er niet uit moet halen ivm dichtgroeien. Wel goed schoonhouden overigens, lekker fris een etterend oor |
|
ik heb 10 mm stretch maar als ik die er snachts uithaal kost het wel moeite ze de volgende dag erin te doen. Dus gewoon inhouden zou ik zeggen.... You suck and that's sad |
|
quote: Voor mijn werk/studie maakt het gelukkig niets uit |
|
quote: Ik ken iemand die een smiley heeft en ik moet zeggen dat het me gelijk opviel. Als iemand praat kijk ik vaak naar de ogen en de mond dus ik zag direct iets in haar giechel glinsteren. Maarja, als je iets in je gezicht wil en je wil het enigszins subtiel houden.... Subtiel kamerolifantje |
|
Ik dacht dat Bitchslap altijd iets van een moedervlek op d'r lip had, zag net op foto dat het een piercing is .. Niet fraai dus. |
|
Ik heb een wenkbrauwpiercing en een tongpiercing en ben er over aan het denken om er nog een onder mijn lip te laten zetten maar nog steeds twijfel twijfel.... |
|
quote: apart, heb nog nooit iemand met een glimmende moedervlek gezien... nouja goed, smaken verschillen, ik vind hem beeldig |
|
quote: he moet je gewoon doen, staat altijd goed. [Dit bericht is gewijzigd door Bash op 06-06-2007 19:18] |
|
weet ik, daarom heb ik hem ook |
|
sorry verkeerde quote ik had em gewijzigd. hij was voor mandylion bedoeld. Maar ik vind ze altijd wel cool eruit zien. Maar mannen of jongens die zo'n ding hebben onder de lip ofzo.... Ik weet niet... Daar staat het veel te lief bij. Ik heb ook geen behoefte om om te gaan met lieve mannen. Hehehe. |
|
ik vind mannen met een lippiercing sexy, maarja, dat ben ik |
|
Cool. Ik vind een lippiercing weer sexy bij vrouwen. Heb zelf een neus en tong en oor piercing gehad. maar geen lip piercing. |
|
quote: waar werk je dan? hier wordt er iig aardig op gelet, maarja, groot bedrijf enz enz Je moeder. |
|
Ik vind neus en oorpierings wel genoeg eigenlijk [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 06-06-2007 21:56] Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Wat een humor. Fuck the world and fuck you |
|
Jij dacht, Bitchslap hapt niet, dus doe ik 't maar? Neus- of lippiercing bij meisjes kan heel mooi staan. Wenkbrauw eigenlijk ook wel vind ik. Navel en tongpiercing vind ik eigenlijk overbodig. Misschien omdat ik niet op iemands tong/navel let, meer op 't gezicht. Maarja je moet 't natuurlijk voor jezelf doen etc. etc. hippiegeblaat . [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 06-06-2007 22:04] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
@ Gemene Lepel : Ik had gewoon zin om wat te zeiken. Fuck the world and fuck you |
|
Godver topic! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
ik zit er over de te denken een ringetje door me oor ergens boven in te laten zetten. Heb nog helemaal geen gaatjes ik ben bang dat me kraakbeen in me oor te dun is. weet iemand of daar eisen aan zijn??? |
|
nee joh ben je mal |
|
quote: Foto's! :-) Maar goed als ik dus nog een piercing wil dan het liefst onder mijn lip dus. ---------------------- Iemand problemen mee gehad op het werk? Ik ben verpleegkun dige en bij mij op het werk zijn piercings in het gezicht geen enkel probleem. Bij mijn baas niet maar het mag ook van de hygiene dienst. Super dus! |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |