|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Goh. Tsjah, snuggere acties enzo. Maar het is nooit ontstoken geraakt, in tegenstelling tot sommige geschoten gaatjes. Verrassend triviaal |
|
quote: Clithood lijkt me echt helemaal niets. Een vriendin van mij had er ook een. Ze reed paard en haar monster was niet de braafste. Op een keer belandde ze na een serie bokken met 'r muts op de voorkant van haar zadel. Het arme kind reed western. Au! Verrassend triviaal |
|
quote: Ja, daar heb ik ook last van gehad. twee gaatjes boven in m'n oor laten schieten, dat sloeg echt nergens op, dat bleef maar ontsteken, terwijl ik daar nooit last van heb gehad. Schieten doe ik ook nooit meer sinds ik een neuspiercing had laten schieten, wat uiteindelijk een oorbel bleek te zijn wat ze erin schieten. Nee, dat krulslotje zat er niet op met het smoesje "ja, dat mag er pas op wanneer de zwelling weg is, tot dan moet je slapen met een plakker" Wtf, hoe krijg je dat groot slotje dan in helelsnaam in je neus. Heb ik me vene kwaad gemaakt toen ik daar thuis achter kwam.. Volgende keer beter informeren.. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Ja, dat kan ik me voorstellen, pfff. Had ze er nog veel last van erna? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Mijn oorgaatjes zijn met een (schoongekookte) spijker en een hamer gezet. Eerst met naald geprobeerd, maar dat viel vies tegen. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
@ Vodevilicious: Ja, ze had sowieso wel last. Ze had haar schaambeen gekneusd ofzo, en die piercing heeft ook een opdonder gehad. Toen heeft ze 'm er maar uit gehaald. Verstandig [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 01-05-2007 20:25] Verrassend triviaal |
|
quote: Brrr. Inderdaad ja. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: ik heb eens heel rebels zelf mn navel doorboord met een dikke naald. heel veel ijs om te verdoven en steeds verder door wurmen. toen die naald er uiteindelijk doorheen zat was ik apetrots maar had geen idee hoe ik er een ringetje doorheen moest krijgen, dus heb die naald er maar weer uitgehaald... ach, ik was 13 ofzo. |
|
quote: Prutsert Zo'n zweerknopje druk je er met duim en wijsvinger zo door. Beetje sap erop en geen centje pijn. |
|
jeuj, vandaag begonnen met stretchen van oorlel |
|
aah nee!! bij je tong is het nog okee, maar bij een oor vind ik het er niet echt kinky uitzien. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
maar ik ga ook niet zo ver hoor, dat is lelijk. 5mm is wel de max. |
|
oh ik was even bang dat je ze tot onder je oksels wilde laten groeien zodat je je armen wat hoger kunt houden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
wel handig |
|
Wel lachen die gestretchte oren allemaal, volgens mij is het inmiddels hartstikke uit. Zit je met zo'n gat in je oor, In Memory Of 2006. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Ik heb vorig jaar mijn piercings eruit gehaald, maar het voelt nog steeds best wel 'kaal'. Nu zit ik erover te denken om een smiley te nemen. Deze piercing is alleen zichtbaar als je lacht en daardoor erg subtiel. |
|
quote: Vind het weinig subtiel zo'n ringetje dat tegen je tanden aantikt als je lacht of praat. |
|
quote: Is het belangrijk dan, dat je hip gevonden moet worden |
|
quote: Vergeleken met een piercing die continu zichtbaar is in het gezicht, vind ik een smiley toch een stuk subtieler. |
|
quote: Nee natuurlijk is dat niet belangrijk. Het is puur toeval dat in de jaren '80 het gros een hele rij oorbellen had, de jaren '90 werden doorboort met navel- en neuspiercings en vorig jaar opeens iedereen met die verrekte botjes en tunnels aan kwam zetten. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Dat is gewoon eng en vies om te zien. Brrrr. *prik* I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
[error] [Dit bericht is gewijzigd door Jällö op 30-05-2007 23:07] Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: heb er ook een ringetje in gehad, een heel kleintje dan zag je alleen het bolletje. Maar op een gegeven moment eruit gehaald en een staafje erin gedaan, was toch representatiever voor mijn werk.... You suck and that's sad |
|
quote: heeft er niks mee temaken, een trend is niet perse hip. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |