|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Doe dan maar de jetsers hoor. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik vind het vet, gewoon een oog in het midden met piercings er omheen! "The gene pool, needs a little chlorine.." http://www.myspace.com/elisterband |
|
ik vind hem niet echt symetrisch, ik hoop dat dat alleen op de foto zo is. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wat gaaf! Ik wil ook een nieuwe piercing. M'n helix gaat 16 december weer. Dan poging voor m'n tragus en wellicht een labret. Ik ben benieuwd. Oh ja, en bang! M'n tunnels doen niet lief, dus misschien ga ik ze eruit halen. Lopen al een poosje te kloten. Grrr! Disko Disko Partizani |
|
ijsje, heb twee dermal piercings in mijn bovenrug zal je eens via msn een foto sturen You suck and that's sad |
|
Ja! Ben benieuwd! Dermal punch?! Auw... Mijn gaten zijn boos. Vannacht m'n tunnels eruit gehaald en vanmorgen stretcher van 5mm en 6mm erin gedaan. Hoop dat het beter gaat, en anders moeten ze eruit. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 02-12-2006 18:53] Disko Disko Partizani |
|
Toch te snel op zitten rekken? Wel klote voor je, hopelijk krijg je geen misvormingen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Gaaf! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: nee, dermal punch niet, dermal anchoring, een piercing met slechts een punt dat boven de huid uitkomt, groeit binnen 4 weken vast in je huid en kun je er dan alleen nog uit laten snijden als je hem beu bent... dermal punch is gewoon met een soort beitel een gat beuken in je kraakbeen ofzo trouwens, fucidinezalf op je gaten doet wonderen succes iig You suck and that's sad |
|
Ja dat weet ik. Implants dus... Sterkte! Vriendin van me heeft ze er net uit laten snijden (Had drie; sleutelbeen). Was geen pretje. Maar vind ze erg gaaf! quote:Neenee, het was allemaal oké. Eén of andere infectie opgelopen + enorm slechte weerstand momenteel en veel stress gehad. Heb ze eruit... Doktertje geweest, en antibioticakuurtje gehaald + antibiotica zalfje. Merk nu al dat het minder erg is. Heb alleen gaten van 2,5mm nu :S Tsk! En dat met een ontsteking en 2 dagen. Buh! Ga voor kerst mooie glittertjes hangers halen ofzo. Daar heb ik zin in. Als ik in januari terug ben uit Afrika ga ik weer oprekken, vind m'n oren superleeg zo. Buh! En de 16e m'n heeelix, dus hoop dat m'n oren even een beetje goed gaan genezen, dan hoef ik niet toch nog tot volgend jaar te wachten. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 05-12-2006 22:01] Disko Disko Partizani |
|
Dames, verniel jullie mooie lichamen toch eens niet met die walgelijke piercings. Fuck the world and fuck you |
|
Piercings kunnen mooi zijn. Die van mij bijv Ach als iemand veel heeft is het jammer ja. Maar een paar vind ik cool. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: ach 1 of 2 piercings is nog tot daar aan toe, maar veel meer moet het niet worden nee.. beetje zonde |
|
quote:tsssk, tsssk. bij jou vind ik toch echt je tattoo mooier. Fuck the world and fuck you |
|
gister weer twee nieuwe laten zetten You suck and that's sad |
|
quote: Waar? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
tepels, dus nu heb ik kruisjes You suck and that's sad |
|
Deze vakantie een clithood. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
We zien de foto's wel verschijnen Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Absoluut.. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Je laat zo'n ding toch zetten zodat anderen ervan kunnen genieten, is het niet? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Hahaha, daar heb je een punt... Maar iedereen is geen forum. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ik heb ook een huis en mailadres hoor! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |