|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Verrassend triviaal |
|
ziet er gaaf uit vandaag nog twee dermal anchors laten zetten bij wijze van experiment You suck and that's sad |
|
godver dankzij die dermal punch van gisteren in mijn huid ben ik bij een anchor helemaal blauw/paars You suck and that's sad |
|
zit jij ondertussen niet helemaal onder al? Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: +1 Wat zal KB lol hebben bij elke vliegreis |
|
quote: *Google* Een soort piercing achter je oor? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Pfff, dat heb ik al. Ik word als een crimineel behandeld. Maar tegenwoordig ga ik nooit meer op vakantie in het buitenland dus heb ik er geen last meer van. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
huhuh, ik had er rond de 23 toen in naar Brazilie ging, nergens last van heur.....op de terugreis waren het er 25 ook nergens last van...nu zit ik op 32 en ik denk niet dat daar het alarm wel van af gaat..... You suck and that's sad |
|
quote: nee, een soort plaatje dat onder je huid wordt gedaan zodat je maar een bolletje/spike whatever hebt ipv 2. Want dat plaatje groet vast in je huid. Dus moet ook eruit gesneden worden als je hem eruit wilt. Niet dat je daar een vet litteken aan over houdt hoor. Ik heb nu 2 dermal in mijn bovenrug, eentje onder mijn navel en twee boven mijn sternum piercing. You suck and that's sad |
|
quote: |
|
kijk anders eens op www.tribaltrading.nl piercings, foto's en dan de laatste (pocket anchor) daar zie je de armen van mijn geliefde en mijn rug (het pierce-proces) You suck and that's sad |
|
Vandaag eentje in mn neus laten zetten, en aan eind van deze week clithood, aaaah. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: OUCH pijnlijke ehmm neighbour'hood' lijkt me But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Valt blijkbaar goed mee qua pijn zeggen ze, samen met de tong een van de minst pijnlijke plekken. Heb ik ook maar horen zeggen. Zaterdag zal ik vergelijken, haha. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Moet er toch niet aan denken, Een rvs ring door je duitse helm. Against God and Government |
|
quote: Dat kan je ook niet echt vergelijken met een stukje vel denk ik .... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Het lijkt mij godse irritant, maar ach, ik ben toch al niet zo van de piercings. Ik wilde een tijd een tepelpiercing, maar eigenlijk vind ik dat zo snel lomp. Zeker omdat de omgeving van de piercing dan niet zo...uh...rijk is. Subtiel kamerolifantje |
|
Hangt natuurlijk van de piercing af (@stigma), piercings bij mij zie ik iig niet gebeuren... |
|
Een door je boven en onderlip lijkt me anders praktisch |
|
Je moeder. |
|
geen metaal in mijn lichaam, alleen inkt wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
+1 Je moeder. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |