|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Said so! Disko Disko Partizani |
|
jup jup goede keus Ik had een ringetje door mijn neusschot maar heb eruit gehaald vorig jaar, nu wil ik em eigenlijk opnieuw....maar wordt toch lastig met werk enzo You suck and that's sad |
|
quote: Waar werk je? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
sociale dienst You suck and that's sad |
|
Nu nog geen foto's gezien, je doet het erom hea! Kreeg van een vriendin van me ook nog een tip: "Ik heb tussendoor een 2,5 mm ringetje erin gehad, en dat was al even *plop* auww! >< Maarja, het is gewoon even doorzetten denk ik. Als je teflon tape hebt kun je 1 laagje rond de 2 mm stretcher doen zodat ie toch iets groter is. En dan mss nog een laagje (weet niet hoe dik dat spul is) voordat je die 3 mm probeert." Is mss ook een idee! [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 24-07-2006 20:47] Disko Disko Partizani |
|
neuh, zou ik niet doen.....ik spreek uit ervaring met te snel stretchen You suck and that's sad |
|
Toch gedaan ja. Maar ook alweer eruit. Binnenkort 2,5mm stretcher scoren. Van 2 naar 3mm is niet zo fijn, vinden mijn oortjes. >.< Na die tape was m'n hele gatje ontstoken. Bloed, prut. Blurgh! Dus eruit gekregen (hij ging helemaal kloppen, zwellen en rood worden), en schoongemaakt. Rrranzig! Buh! Maar het gaat nu goed, kan de 2mm alweer draaien, en over een weekje 2,5mm erin. Even in de gaten houden m.b.t. genezingsproces. Disko Disko Partizani |
|
ik zou even wachten voordat je verder gaat rekken. Mijn oor is nu ook genezen en die vieze rand/bult is weggetrokken gelukkig, maar ik wacht nog wel 2 maandjes voordat ik 10 mm erin ga doen! Anders blijf je steeds hetzelfde houden en daar wordt je oor niet blij van You suck and that's sad |
|
Vriendin wil samen met mij een tongpiercing laten zetten. Nu is dat ontzettend handig omdat we dan allebei vloeibare shit moeten eten en alkaar niet verstaan. Maar edoch. Hoe snel groeit een tonggat dicht als je het metaal eruit haalt? |
|
Snel, die van mij was binnen een dag weer dichtgegroeid |
|
Tja, tongpiercing bij een gozer vind ik nogal vreemd. |
|
Mwoah, het heeft zn voordelen, hehe |
|
Zo kan je het ook bekijken! |
|
Dat was ook de reden waarom die toen gezet is |
|
Ik vind het geen gezicht. Maar daarom heb jij er ook 1 en ik niet. |
|
quote:Snel! Als ik de mijne eruit haal issie met een dag / 2 dagen wel dicht. Misschien wel eerder, maar we testen het niet! Tongpiercing is . Disko Disko Partizani |
|
quote: Als je goed gelezen had had je gezien dat ie er al uit is Ding begon op een gegeven moment voor mijn gevoel iiritant en in de weg te zitten, hehe |
|
Alrighty then. |
|
quote:De mijne gaat er regelmatig uit, wil weten dattie nog loskan, en ga ik de boel even poetsen en schoonspoelen. Voelt bij mij heel raar als ik hem er niet in hem. >< Gisteravond nog even gedaan. @Killerbarbie: Uhu, moet uitkijken voor 'blow outs'. Doodeng... >< Kijk het iig even aan ja! Disko Disko Partizani |
|
Er zit aan de onderkant waar die dichtgegroeid is ook een heel klein bultje, dat voelt nog steeds raar als je daar met je tong overheen gaat, hehe |
|
Jij kan het puntje van je tong zo'n stukje omklappen ja? Ja, onderkant kan ik ook beter zien dan bovenkant (sinds 'ie genezen is). Hoelang heb je m gehad? Disko Disko Partizani |
|
quote: ik heb nog steeds een...najah...half gat in m'n tong cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Ik bedoelde dus als daar wat eten tegenaankomt, of als ik er met mn tanden tegenaankom, hehe. Ik denk dat ik hem een jaar of 2 gehad heb. |
|
quote: Haha oke. Disko Disko Partizani |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |