|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Lijkt mij brrrrr. Geneest ook slecht, schijnt. Disko Disko Partizani |
|
echt niet, ik werd gepierced met staafjes, ideaal, weinig last van gehad, binnenkort verticale erachter laten zetten You suck and that's sad |
|
jij mocht eraan sabbelen? Je moeder. |
|
Hehe, ja lul |
|
Quote van killerbarbie: quote: Hmmm.. Ik weet niet of ik het fijn zou vinden wanneer er continu een balletje op mijn clitoris rust... Ik weet wel zeker van niet eigenlijk. Die stimulatie zoek ik wel bij m'n partner. En als mijn vent 'm na zes jaar nog niet zou kunnen vinden, zou ik er geen piercing doorheen jassen, maar een heel groot uithangbord met pijltjes in de richting van m'n clit. Oja, OT: 12 oorbellen (verdeeld over het oor; boven en onder), 1 traguspiercing, 1 tongpiercing. Neus en labret heb ik ook gehad, maar inmiddels niet meer Bevalt prima zo, geen opvallende dingen in m'n gezicht. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik ben persoonlijk erg voor vrouwens met VCH. Je moet er wel de poes voor hebben vind ik; niet te grote schaamlippen. Bovendien is het daar toch zo'n soepzooi, dan is een hard ringetje een mooi contrast. De krenten in de pap ahw. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
intiempiercings zijn zoooo 2005 vind het eigenlijk nutteloos en verminking van behoorlijk belangrijke lichaamsdelen. maar goed, what ever float your boat |
|
quote: Nja, ik vind het ook zonde om dat soort lichaamsdelen te piercen. Net zoals tepelpiercings. Bij mannen is het soms wel ok, maar vrouwenborsten zijn mooi genoeg van zichzelf, daar mot je niet aan lopen te fucken . ..."Hate can only create more hate"... |
|
@Ijsje: Nu heb ik in allebei mijn oren 10 mm tunnels, oprekken ging vrijdag opeens erg goed (als in: geen gescheurde oorlel, pus of bloed) You suck and that's sad |
|
Oeh, dat is fijn! Laat mijn linkeroor met rust, en ga verder met mijn rechter. Dan daar maar mee beginnen. Disko Disko Partizani |
|
quote: ja en vrouwen hebben die ook nodig om borstvoeding te geven, dus eigenlijk is dat helemaal verminking. baby's hebben wel echte moedermelk nodig voor afweer stoffen. bij mannen staan ze soms wel mooi, maar ook niet altijd. |
|
Mensen moeten het zelf lekker weten. De boel gaat heus niet persee 'kapot' oid. Ligt er ook aan hoe je het verzorgt enzo. @Dodo; dat jij het niet mooi vindt; Prima! Je hoeft het alleen niet 10x demonstratief te posten. Disko Disko Partizani |
|
hehhee indeed Ik ben blij met de mijne. Hey hoe ist met je oor nu? Nog dik en pusserig?? You suck and that's sad |
|
quote: |
|
quote: ik reageer alleen op iemand. als je er niet tegen kunt dat iemand het niet met jouw ideeën eens is, lees je er maar overheen |
|
quote: +1 Je moeder. |
|
ik heb het over 2 verschillende dingen, dus waar je die 10x vandaan haalt weet ik niet. |
|
Zo hoeven mensen ook niet 10x te patsen met hun nieuwe piercing(s) "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
klopt ook weer Je moeder. |
|
quote: Ja toch? Je koopt ook niet 10x een keer een nieuwe machine *hij blijft leuk* "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Hoe is het met je Prins Albert? |
|
mn roestige spoorspijker? quote: argh Je moeder. |
|
quote: precies |
|
goh, intelligente opmerking You suck and that's sad |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |