IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Piercings Deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 15-08-2006 10:42 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 15 augustus 2006 10:26 schreef MMayo het volgende:
Maar dan nog..
Maarre foto van tragus?

Kan niet, alle batterijen zijn leeg.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-08-2006 10:44 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2006 10:41 schreef MMayo het volgende:
Indien je de boel goed verzorgt zullen er geen infecties ontstaan. Risico is wel uitgroei, hierdoor kun je een litteken overhouden (niet elk lichaam accepteerd piercings). Tsja wat in en uit doen betreft, de een kan het een dag eruit laten terwijl het bij de ander binnen een half uur dicht zit (ook na jaren dragen).

Nou ja, litteken zou niet de eerste zijn, dat overleef ik wel

OK, dichtgroeien wordt dus afwachten. Ik zal hem namelijk wel uit moeten doen anders wordt hij mooi tijdens vechtsport voor me uitgedaan en dat is vast een stuk pijnlijker. In/uit-doen is in principe wel makkelijk dan? Als het niet is dichtgegroeid?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-08-2006 10:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Neem nou eerst een tattoo, hoor je er pas echt bij!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-08-2006 10:48 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Dat durf ik niet


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-08-2006 10:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Voel je amper wat van ..


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-08-2006 10:52 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Daarom durf ik het ook niet, moet wel een beetje masochistisch blijven he!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-08-2006 11:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2006 10:44 schreef ZelThoR het volgende:
Nou ja, litteken zou niet de eerste zijn, dat overleef ik wel

OK, dichtgroeien wordt dus afwachten. Ik zal hem namelijk wel uit moeten doen anders wordt hij mooi tijdens vechtsport voor me uitgedaan en dat is vast een stuk pijnlijker. In/uit-doen is in principe wel makkelijk dan? Als het niet is dichtgegroeid?


In en uit doen is met wat oefening wel makkelijk ja, maar of het goed voor de piercing is om het er regelmatig uit te halen lijkt mij persoonlijk niet zo. Je irriteert de wond dan wel weer steeds en dan is de kans ook groter op irritatie en ontstekingen helemaal als je de piercing net een paar maand hebt. Piercing uitscheuren is heeeeeeeeel pijnlijk hehe, maar goed.. vraag me af of het een goed idee is als je regelmatig aan vechtsport doet. Ik zou er zelf niet voor kiezen. Ik vang zelf ook vaak klappen op tijdens mijn werk, daarom nu ook twee hele kleine platte knopjes als neuspiercing zodat ik er niet achter blijf haken.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-08-2006 11:05 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2006 11:03 schreef MMayo het volgende:
Ik vang zelf ook vaak klappen op tijdens mijn werk,
Sjezus! Met welke gradatie patienten werk jij wel niet?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-08-2006 11:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2006 11:05 schreef Slechtheid het volgende:
Sjezus! Met welke gradatie patienten werk jij wel niet?


Laag, midden en hoog niveau mensen met verstandelijke handicap, autisme en ernstige gedragsproblematieken. Oftewel binnen de zeer intensieve begeleiding. En om maar even ontopic te gaan, wij als begeleiders mogen wel piercings in dragen op het werk onder eigen verantwoordelijkheid. Gezichtspiercings bij ons op het werk is nooit zo'n heel goed idee ivm uitscheuren (per ongeluk of expres door client of jezelf tijdens een worsteling oid).


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-08-2006 11:14 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2006 11:09 schreef MMayo het volgende:
Laag, midden en hoog niveau mensen met verstandelijke handicap, autisme en ernstige gedragsproblematieken. Oftewel binnen de zeer intensieve begeleiding.
Wow, daarvoor met je echt sterk zijn denk ik. Respect.
quote:
En om maar even ontopic te gaan, wij als begeleiders mogen wel piercings in dragen op het werk onder eigen verantwoordelijkheid. Gezichtspiercings bij ons op het werk is nooit zo'n heel goed idee ivm uitscheuren (per ongeluk of expres door client of jezelf tijdens een worsteling oid).
Ik heb 1 separatieperiode gehad. Thank heavens mocht ik 'm inhouden. Eigenlijk niet juist geloof ik, maarja.

Toen ik slager-in-opleiding was echter niet.
Drie dagen stage lopen bij het leger idem dito. Toen is 'ie dichtgegroeid.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-08-2006 11:18 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2006 11:03 schreef MMayo het volgende:
In en uit doen is met wat oefening wel makkelijk ja, maar of het goed voor de piercing is om het er regelmatig uit te halen lijkt mij persoonlijk niet zo. Je irriteert de wond dan wel weer steeds en dan is de kans ook groter op irritatie en ontstekingen helemaal als je de piercing net een paar maand hebt. Piercing uitscheuren is heeeeeeeeel pijnlijk hehe, maar goed.. vraag me af of het een goed idee is als je regelmatig aan vechtsport doet. Ik zou er zelf niet voor kiezen. Ik vang zelf ook vaak klappen op tijdens mijn werk, daarom nu ook twee hele kleine platte knopjes als neuspiercing zodat ik er niet achter blijf haken.

Dank je wel Ik neem het mee in de overwegingen

edit: ik zie lui ook weleens met afgeplakte piercings meedoen, en in principe is contact met het hoofd vrij uniek.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 15-08-2006 11:18]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-08-2006 11:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2006 11:14 schreef Slechtheid het volgende:
Wow, daarvoor met je echt sterk zijn denk ik. Respect.


Welnee
Enne ik had ooit eens op mijn werk dat mijn pas gezette neuspiercing eruit vloog (bleef haken en ging eruit) en die kreeg ik niet meer terug gezet. Was binnen half uurtje dicht en moest ik het weer doorprikken (auw). Nu ik knopjes met gekrulde achterkant in heb geen last meer van.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-08-2006 11:21 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2006 11:18 schreef ZelThoR het volgende:
Dank je wel Ik neem het mee in de overwegingen

edit: ik zie lui ook weleens met afgeplakte piercings meedoen, en in principe is contact met het hoofd vrij uniek.


Ja okee, het is maar net wat je zelf wil inderdaad. Ik neem met mijn piercings ook risico's op het werk die een ander wellicht niet zou nemen. Ik weet niet hoe dat zit met je sport, maar kom je ook niet met arm langs het hoofd als men een greep doet oid? Ik vind de kapper soms al kut als zij mijn haren wast of wil drogen en over mijn oorpiercings rost met de handdoek


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-08-2006 11:24 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Die zullen er idd minder makkelijk uit 'floepen'. Maar pas wel op, als zo een blijft haken kan je dus je hele neus aan gort trekken.

PS: Ik blijf van mening dat je bovengemiddeld sterk in je schoenen moet staan. Dergelijke shit zien [zeker op dagelijkse basis] is echt niet normaal.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-08-2006 11:26 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2006 11:21 schreef MMayo het volgende:
Ja okee, het is maar net wat je zelf wil inderdaad. Ik neem met mijn piercings ook risico's op het werk die een ander wellicht niet zou nemen. Ik weet niet hoe dat zit met je sport, maar kom je ook niet met arm langs het hoofd als men een greep doet oid? Ik vind de kapper soms al kut als zij mijn haren wast of wil drogen en over mijn oorpiercings rost met de handdoek

Ik doe Jiu Jitsu, dat is (heel kort door de bocht) een combinatie van zelfverdediging, judo en schoppen & slaan. In principe is slaan of schoppen op het hoofd nooit van toepassing, niet in wedstrijdvorm en ook niet bij training. Bij het judo en zelfverdedigingsdeel kan het zijn dat je hoofd op de grond komt, maar dat gaat meestal ook niet bijzonder hard.

Waar ik het meest bang voor ben (naast ongelukken die altijd kunnen gebeuren) is inderdaad dat ik tijdens een greep in de problemen komt, dat is het meest langdurige contact op het hoofd en dan ook met fijne draai- en schuurreacties. Maar goed, dat we echt met die vorm van judo bezig komt ook niet erg vaak voor, en dan zou ik het dan alsnog nog uit kunnen doen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 15-08-2006 11:32 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2006 10:23 schreef Leviathanica het volgende:
Nee.

Beter. Is een piercing die ik al een poos wil, maar niet durf.
Was erbij toen een vriendin 'm liet zetten, en die trok helemaal een vertrokken kop. Daarnaast had ik haar nagels een half uur later nog in m'n vel staan.


Disko Disko Partizani


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 15-08-2006 11:37 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2006 10:44 schreef ZelThoR het volgende:
Nou ja, litteken zou niet de eerste zijn, dat overleef ik wel

OK, dichtgroeien wordt dus afwachten. Ik zal hem namelijk wel uit moeten doen anders wordt hij mooi tijdens vechtsport voor me uitgedaan en dat is vast een stuk pijnlijker. In/uit-doen is in principe wel makkelijk dan? Als het niet is dichtgegroeid?

In het begin lekker laten zitten! Tot het 'tunneltje' waar het staafje doorgaat goed genezen is. Daarna kun je 'm best af en toe uithalen, maar ik zou wel uitkijken met dichtgroeien. Dat gaat in het begin nog sneller dan een poosje later, maar zoals MMayo als zei; Dit is wel per persoon verschillend.
Voor het niet opvallen (Verder zou 't net zo hard uit kunnen scheuren, 't is geen zacht materiaal ofzo), zou je er een retainer in kunnen doen (http://body-piercing.jumora.net/retainers/piercing-eyebrow-retainer.html), en met sporten gewoon lekker een pleister erop doen, deed de ex van m'n zus ook altijd.


Disko Disko Partizani


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-08-2006 11:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2006 11:24 schreef Slechtheid het volgende:
Die zullen er idd minder makkelijk uit 'floepen'. Maar pas wel op, als zo een blijft haken kan je dus je hele neus aan gort trekken.

PS: Ik blijf van mening dat je bovengemiddeld sterk in je schoenen moet staan. Dergelijke shit zien [zeker op dagelijkse basis] is echt niet normaal.


Valt mee met neus aan gort, wel vaker mee blijven haken ze gaan er wat minder makkelijk/snel uit maar door de krul draait die er ook uit (niet dat dat geen pijn doet.. hehe).

Neuh agressie is ook niet normaal, zal het ook nooit zijn maar feit blijft wel dat het bij deze clienten een onderdeel van hun leven is, hun manier van uiten en zolang je het kunt relativeren wat je ziet en meemaakt kun je je werk goed uitvoeren. We hebben uiteraard wel goede achtervang mocht het eens goed mis gaan.

quote:
Op 15 augustus 2006 11:26 schreef ZelThoR het volgende:
Waar ik het meest bang voor ben is inderdaad dat ik tijdens een greep in de problemen komt, dat is het meest langdurige contact op het hoofd en dan ook met fijne draai- en schuurreacties.


Ja precies, dat bedoel ik. Dat lijkt me dus niet prettig want je kunt je niet meer zo losdraaien als je gewent was. Ineens zit daar dan een piercing en reken er maar op dat het pijn doet als men daar langs komt schuren/draaien. Ik moest daar heel erg aan wennen


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-08-2006 11:39 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Dank jullie wel, dames! Ik neem jullie wijze raad in acht


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 15-08-2006 11:45 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht



Disko Disko Partizani


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 15-08-2006 14:11 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2006 19:10 schreef IJsregen het volgende:
Wil sowieso nog graag een labret/lippiercing, maar lijkt me pijnlijk, en is altijd zo aanwezig in je gezicht.


Ik vond 'n labret niet erg pijnlijk. Het deed wel even zeer, je voelt ff iets heftig prikken, maar dat is heel erg snel voorbij.
Een labret is inderdaad wel heel erg aanwezig in je gezicht, dat is ook een van de redenen waarom ik hem maar zo kort heb gehad. Plus dat 't ook op mijn werk niet echt aan te raden was om piercings in 't gezicht te dragen.

Heb overigens op vakantie 2 nieuwe traguspiercings gekocht .
Een 'open' ringetje met punten aan de uiteinden, en een gesloten ringetje met een klemballetje ertussen (vrij standaard).



[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 15-08-2006 14:11]


..."Hate can only create more hate"...


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 15-08-2006 15:16 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

traguspiercings zijn wel leuk, heb er zelf ook een. En een verticale traguspiercing gehad maar die ging uitgroeien. Toch wil ik die weer eens laten zetten.


You suck and that's sad


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 15-08-2006 17:21 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2006 14:11 schreef Immortella het volgende:
Ik vond 'n labret niet erg pijnlijk. Het deed wel even zeer, je voelt ff iets heftig prikken, maar dat is heel erg snel voorbij.
Een labret is inderdaad wel heel erg aanwezig in je gezicht, dat is ook een van de redenen waarom ik hem maar zo kort heb gehad. Plus dat 't ook op mijn werk niet echt aan te raden was om piercings in 't gezicht te dragen.

(...)



Ja precies, gaat mij net zo. Beetje jammer, ook voor m'n tandvlees. Geen zin in problemen e.d. Buh!
Maar goed, met ptfe zou dat wel weer te verhelpen zijn.


Disko Disko Partizani


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 15-08-2006 19:33 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2006 17:21 schreef IJsregen het volgende:
Ja precies, gaat mij net zo. Beetje jammer, ook voor m'n tandvlees. Geen zin in problemen e.d. Buh!
Maar goed, met ptfe zou dat wel weer te verhelpen zijn.


Ik had enkel last van tandvlees als ik een knopje inhad, en vanbinnen bleef dat knopje vaak achter mijn tanden hangen als ik at..
Nu heb ik een ringetje en daar heb ik niks nul noppes last van!! Behalve in het begin is het wennen met uit blikjes drinken en appel eten, maar verder veel comfortabeler dan een knopje imho..


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 15-08-2006 19:39 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Ah, oké!
Zou zelf knopje willen. Miniknopje, wel met ptfe.
Maar gaat hem denk ik niet worden, want ik vind het toch zo Patsboem!-In-Yer-Face.


Disko Disko Partizani


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen