|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaaf! Lijkt alleen wat op een nietje. Haha! Disko Disko Partizani |
|
quote: Je hebt ook hele mooie |
|
Innerconch.. ja ziet er ook leuk uit inderdaad. |
|
quote: Ik heb twee innerconch. Maar dan staafjes. You suck and that's sad |
|
Gaaf! Lijkt me wel uberpijnlijkt, maar wie mooi wil zijn... Ik heb net m'n laatste serie stretchers besteld: Woehoe! Disko Disko Partizani |
|
gaat snel bij jou innerconch valt wel mee, vervelendste is als ze die klem op je oor zetten en steeds heen en weer je oor dubbelvouwen (om te kijken of de piercing wel recht komt te zitten enzo ) You suck and that's sad |
|
4 met tunneltje mooi aan het helen. En geen auw en pijn. Dus komt wel goooed. Disko Disko Partizani |
|
quote: Een ringetje die door 2 gaatjes gaat. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ah gaaf! Heb m'n stretchers binnen... En in, haha! Links is nu 6mm en rechts 5mm. Disko Disko Partizani |
|
Even fotoupdate... Rechts, 5mm. Vaseline oor, hehe. Links, 6mm. Disko Disko Partizani |
|
Nice! Ik wil het staafje van mijn innerconch graag verwisselen voor een ringetje, maar ik krijg het achterste balletje er godverdomme niet af. Mijn oor is nu donkerpaars en de piercing zit er nog. Zucht.. Verrassend triviaal |
|
Handschoentjes proberen. Schijn je meer grip te hebben! Hoorde ik toen ik vast gezeten had in m'n tongpiercing, maar mezelf reeds had bevrijd. Misschien heb je er wat aan. Gewoon van die latex-handschoentjes. Disko Disko Partizani |
|
Hmm, dat is te proberen. Ik heb alles al geprobeerd, het zijn echt hele iniminieballetjes, en het balletje zit er scheef opgedraaid. Als je 'm eraf probeert te draaien draait die hele piercing mee. Ik heb al geprobeerd het andere eind vast te pakken met een pincet, maar dat werkte nog niet... grrmbll. Maar bedankt voor de tip Verrassend triviaal |
|
quote: Maar eh.. als je het ene balletje er af hebt, kun je de piercing toch zo eruit halen? Hoef je toch geen twee balletjes voor los te schroeven? |
|
Probeer anders talkpoeder en latex handschoentjes en als het echt niet lukt, even langs een piercer. |
|
quote: Hoeft ook niet, maar het ene balletje zit permanent vast aan dat staafje, alleen de ander kun je er afhalen, en dat kloteding wil dus niet. Verrassend triviaal |
|
8mm, rechts. Maar nu durf ik links niet van 6 naar 8 te doen. Deed namelijk toch best eventjes auw. Oor is hier nog rood, zat er net in. Hehe, maar is nu gewoon kleurtje weer. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 30-08-2006 15:21] Disko Disko Partizani |
|
Jij gaat hard zeg met dat rekken. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Die hard! Disko Disko Partizani |
|
sprak afgelopen zaterdag met een gozer die normaal ook van die enorme stretchers heeft, hij had ze alleen niet in... lachen man, je kijkt er gewoon doorheen . volgens mij had hij ze 1,5 centimeter opgerekt |
|
Dan had 'ie er vast plugs in... Stretchers worden niet als sieraad gedragen, maar dienen puur om het gat te rekken en de wond er eventueel op te laten helen. Ik wil een nieuwe piercing, maar ik weet niet welke. Disko Disko Partizani |
|
sternum krijg je vast geen spijt van You suck and that's sad |
|
quote: Dat is 1 van de weinige piercings die ik niet leuk vind. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
zijn hier mensen met een tongpiercing? zit er zelf over na te denken om er een te nemen... van het stretch idee ben ik afgestapt |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |