|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb sinds 5 weken een lippiercing (in mijn mond ja...) Eindelijk vorige week een ringetje erin gekregen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik vind dat zo godsgruwelijk mooi! Ik denk dat ik allebei de uiteinden naar buiten wil. Even plaatje zoeken. Subtiel kamerolifantje |
|
Zo, alleen dan wel midden onder. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Verticale labret, is mooi ja! Lijkt me wel ff wennen als ie erin zit. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Dat zelfde geld voor grote penissen SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ach, als het uiteindelijk maar genieten is. ...van de piercing uiteraard. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ja is ook mooi. Heb lange tijd nagedacht om 2 van die te nemen, en 1 in het midden. Heb alleen die in het midden net genomen. Die andere 2 doe ik maar niet On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
En als je nu op je lip bijt? |
|
quote: Zo piercing gaat langer mee.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Dan heb je spontaan een extra piercing erbij? Nee gebeurt niet. Bijt wel eens op mijn wang Ik heb geen last van dat ringetje. Tongpiercing bijt ik nog heel af en toe jammergenoeg wel op. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: cewl, heb 4 of 5 jaar geleden of zo een lippiercing gehad. Missem soms wel |
|
Ik wil meer piercings daar beneden! Clithood bevalt uitstekend! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Wat let je meid? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
arbeit und so..tja |
|
quote: Ach jawohl... Ik ben ook bang dat nu ik hem net heb, er weer uit moet halen, omdat ik nu op zoek ben naar werk. Maar ik ga wel heen zoals ik ben, en ik zeg het er gewoon bij On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Maar je hebt nu ook een ringetje dus? Had je die niet van begin af aan dan? |
|
quote: Ja heb nu een ringetje. Nee kon niet vanaf het begin. Bij veel mensen groeit ie dan scheef. Als je met een sraafje begint, dan groeit ie recht. Anders kan ie naar voren groeien. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hmm raar, nog nooit van gehoord eigenlijk. Ik kreeg meteen een ringetje. Hij was wel scheef in eerste instantie maar dat kwam omdat ze scheef geprikt hadden |
|
quote: Dezepiercer doet het over het algemeen alleen maar zo. Beter voorkomen, Hoeft niet te gebeuren... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: |
|
Moet je wel de gegevens er even bij zetten van die persoon OF een link naar het profiel iig. (e)dit dus: http://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=9428 [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 29-04-2007 10:42] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nou Romy.. waar worden die piercings gezet dan, thuisstudio of piercingstudio? |
|
quote: Volschieten dan Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Die jongen heeft nog maar 1 post; hij kan je vraag dus niet lezen |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |