|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een slotje gewenst voor dit topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2249056 |
|
We wachten maar weer verder dan. Illu is ook vast blij met dusdanig accuraat werk. Maar goed. We wachten af tot de betreffende persoon iets laat weten. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Dank. Slotje geplaatst. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Illu is één van de weinige waar ik (en ik geloof meerdere users) nog vertrouwen in hebben .. vind het alleen erg slecht dat er zo maar iemand zonder uitleg en zonder een melding achter te laten bij zijn collega's iemand banned/bant (?) Ach ja .. |
|
quote: Wanneer gaan er eens moderators geband worden? Het popcorn-gehalte is by the way weer erg hoog de laatste dagen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Vertel mij wat, ik zit er de afgelopen dagen midden in.. en ik heb geen idee wat er aan de hand is. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik verdenk Grey. De stiekemerd. Wie biedt er anders? [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 21-08-2006 21:15] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Grey is onschuldig; hij is niet thuis, en ook niet in staat om toegang tot ZM of welke site dan ook te krijgen. (Nee, hij zit niet in de gevangenis ) Bruce Banner |
|
quote: Oh? Ik zag hem net nog posten? |
|
Was het Smoochy in een trip en weet hij het zelf niet meer? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Voor zover ik weet kon hij er dit weekend niet bij==> zo onschuldig als een l(br)ammetje Bruce Banner |
|
quote:Ja dat leek mij toch ook. Zie je wel dat hij een stiekemerd is!! Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Inloggegevens kunnen natuurlijk ook doorgegeven worden... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:dan nog is grey verantwoordelijk .. |
|
Zullen we de speculaties even achterwege laten ? Dit heeft echt totaal geen zin. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Dat bedoelde ik ook niet. Ik was even het vuur der speculatie aan het voeden Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wil men hiermee een overduidelijke beschuldigende vinger richting Greycloak wijzen? Wat is uw bewijs? Simpele vermoedens? Bruce Banner |
|
quote:Ah toe .. is leuk Poll houden? |
|
quote: OK, OK. Ik hou al op. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Not kidding. Laten we even afwachten tot wij hier de zaken helder hebben, er wordt hard aan gewerkt. Give us that at least. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Tsja, dit krijg je als jullie het niet zeggen... Dan gaan mensen speculeren... Maar (vraag is eigenlijk meer richting Paul aka God gericht) waarom wordt er niet gewoon bijgehouden door welke mod iemand geband is? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Lijkt me idd geen moeilijke klus om dat te zien, maar dat zal wel weer aan mij liggen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
1) Wij zeggen niets omdat wij niets weten. Ik in ieder geval niet, anders had ik de reden van de ban wel kenbaar gemaakt. 2) Dat zal ongetwijfeld na te zoeken zijn, maar de benodigde toegang daarvoor is (volgens mij) beperkt tot Paul en Fire. Ik kan me daar in vergissen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Dat klopt volgens mij wel, ja. Lijkt me niet erg moeilijk om te zorgen dat de mods wél kunnen zien wie door wie geband is. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |