|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Bedankt voor je input, maar het zal niets veranderen, vrees ik voor je. Bruce Banner |
|
Hanteer dan 1 beleid en kanker dat ding over meneer Dissection ook dicht maar strooi niet met volledige willekeur met slotjes. Dat komt de geloofwaardigheid als moderator niet ten goede. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Speciaal voor jou: "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ook mooi: Slot Loevestein Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja maar dat is geen Abus! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Scherp. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Scherp is my middle name! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Het "en dat is er weer 1"-topic is gesloten, terwijl dat ook over de zelfmoord van een muzikant ging. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Klacht: zomaar topic titels veranderen, zillah toch http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2242547 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Je moeder. |
|
quote: Ik heb wat rondgekeken voor ik iets schreef, en liet me daarbij in mijn woordkeus rijkelijk inspireren. Dat leek me wel zo gepast. Jouw reactie daarentegen geeft blijk van een ernstig gebrek aan inzicht en ruimdenkendheid. Ik hoop dat er op dit forum ook mensen komen die wat meer inhoud hebben, anders ben ik vast snel uitgekeken. |
|
mooi Je moeder. |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: wat lief "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Briljante theorie, kerel. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ben nu wel reuze benieuwd naar de reden van mij verworven ban die ik had Dus mail die reden maar schnell Bij voorbaat dank |
|
En namens de mensen die eerder namen vroegen. Ik vraag me ook wel af wie de stille bannert eigenlijk is. Of hangt er toch een media black-out? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Dan ben je redelijk snel uitgekeken denk ik. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Schnell, zal het even vertalen...: SNEL en dat staat dus voor zoiets als zonder weinig oponthoud. |
|
Zoals aangegeven is dit nog steeds in behandeling bij het moderatorteam. Ik kan je verzekeren dat deze poging tot het bespoedigen van een antwoord behoorlijk weinig zal uithalen. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 21-08-2006 20:41] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Wat was de redn voor zijn ban dan? |
|
Dat kan ik je nog steeds niet vertellen. Dat kon ik gisteren niet, dat kan ik nu ook nog niet. Helder ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Moet toch bekend zijn waarom iemand gebanned word?? Wie heeft em gebanned dan .. die zal het vast weten neem ik aan .. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |