|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Offtopic [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 22-08-2006 16:15] |
|
quote: Zie mijn edit. Klaar zo? Damn na 2 reacties had ik het nog niet van mezelf gezien. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Beste ZM-ers, Naar aanleiding van recente gebeurtenissen waarbij een gebruiker onterecht werd geband, de daaruit ontstane discussies omtrent functioneren en de afhandeling van deze discussies, is er in overleg met Smoochy besloten per zo spoedig mogelijk zijn status van moderator op het forum ten einde te laten komen. Wij bieden onze excuses aan voor de hieruit ontstane problemen, met name aan de gebruiker aan wie de ban was opgelegd. Ook willen wij jullie bedanken voor het getoonde geduld in deze zaak. Wij hopen met de hieruit geleerde lessenin de toekomst soortgelijke gebeurtenissen te kunnen voorkomen. Uiteraard hopen wij Smoochy nog vaak terug te zien op het forum in zijn hoedanigheid als user! Het ZM-moderatorteam. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 22-08-2006 16:34] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Van wie is dat besluit om Smoochy te ontmodden afgekomen? Van Smoochy zelf, of is dit door de ander mods besloten? |
|
quote: Door de andere mods. Maar ik wou toch al stoppen dus. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ja, al heel lang Maargoed, opgelost Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Je hebt een goed geheugen.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Ik ook. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
.nvm [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 22-08-2006 16:40] Bruce Banner |
|
Klacht: Paul heeft gepost dat Smooche geen mod is maar hij heeft het status nog wel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: je weet toch geduld is een schone zaak. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Nou blijft-ie vast 24/7 ingelogd, gewoon om ons te zieken She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
dat betekent dat ik nu op de eerste plaats sta voor potentieel mod? Je moeder. |
|
God helpe ons. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Jij snapt het .... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Mag dit naar het lultopic? Dank! Bruce Banner |
|
quote: Nee, jij bent te vaak online. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 22-08-2006 17:13] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: quote: Wat is hier dan niet normaal aan? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
moddergooi tijd! ONTOPIC!!1 quote: [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-08-2006 17:13] Je moeder. |
|
Jij wel, Karnivoor, jij wel. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Bruce Banner |
|
(was overigens serieus, als jullie een mod zoeken...) *ontopic vanaf nu* Je moeder. |
|
Het duurde wel verrotte lang voordat men doorhad dat Smoochy een totaal waardeloze mod was. Kan het overigens kloppen dat ik ook ooit 7 dagen door Smoochy gebanned ben? Na een opmerking in het fototopic na een foto van Smoochy had ik plotseling een ban (mijn eerste) van 7 dagen. Geen mail, geen melding in het topic of elders, gewoon niks. Nog zo stoere internet warrior. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |