|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik klaag dat mijn icoon altijd juist is. |
|
quote:Niet als je niet om de 2 seconden F5't. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik weet niet of ik het heir moet posten of bij bugs.. Ik kan plotseling geen foto`s avatars en smileys meer zien. Verversen helpt niet..comp overnieuw opstarten ook niet.. Ik heb het alleen op het forum hier.. Hilfe !!!!!!!!!!!!!!!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik zie ze wel. |
|
Dus werkt er iets niet in mijn comp... Utzooi Ik heb firefox geïnstalleerd...... einde probleem [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 07-09-2006 18:43] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Je wordt verstandig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Heeft Mikeee je Lynx aangesmeerd? |
|
Gooi maar dicht: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2244448 Wordt nu meer een geloofbash topic dan een discussie topic, bovendien is de topictitel niet meer relevant. |
|
Het lijkt me handig om dat nieuwe topic over azaghal te sluiten er is er nl. al een.http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2283603 [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 07-09-2006 20:48] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
azaghel is een leuke homo signature |
|
Geen klacht, meer een voorstel/verzoek. Kan het Borderline topik [http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4887] misschien gemerged [weet niet of dit kan op ZM] worden met het Geestelijke Aandoeningen e.d. topik[http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2284408/1#r2284414]? Omdat we allemaal in een betere wereld willen leven en een overzichtelijker ZM draagt daar weldegelijk aan bij. |
|
Nee! Slechtheid, NEE! |
|
Hey R? [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 08-09-2006 11:38] |
|
Maar R. heeft wel een keer gelijk, het kan niet |
|
Zou iemand de geschoren benen wijd open pics in het geile sletjes topic achter een link willen doen? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
ghehe, verbaasde mij ook al dat dat zo ongecensureerd daar staat |
|
Lionheart weet blijkbaar niet dat dit op ZM niet wordt gewaardeerd... (en nee: niet omdat we zulke heaumeaux zijn, maar omdat je dan altijd zelf nog de keuze hebt om een link al dan niet aan te klikken. ) Bruce Banner |
|
quote: Firefox heeft dan weer als nadeel dat het bepaalde sites verkeerd weergeeft... |
|
dat sommige programmeurs zich niet aan 'ongeschreven regels van standardisatie' houden waardoor firefox het goed weergeeft maar het geprogrammerd is voor het veel minder strikte IE bedoel je? Je moeder. |
|
*onkunde* Het enige wat ik weet is dat ik met Firefox bijvoorbeeld op bepaalde websites met een 'ingebouwde scrollbalk' (werkt dat met Flash, geen idee...) niet kan scrollen, of dat clickable items niet worden weergegeven. Of dat met jouw veronderstelling te maken heeft mag je nu zelf beslissen. |
|
quote: Dat is al zoveel jaar bullscheize dat het niet grappig meer is. Verdiep je eens in de mate van standaard support in IE en Firefox. We praten dan nog eens Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Lain, je bent de reet's geqoute plaatjes vergeten Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: moet weg, scuse me.-.. Bruce Banner |
|
quote: Waarom wordt het eigenlijk niet gewaardeerd? Wat is er schokkend aan? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |