|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik ken het ook niet, maar ik fundeer mijn meningen dan ook nooit op feiten Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Op het moment dat de ban er was zat ik in de Ardennen, en ik laat een ban ook weten op het modforum. Maar ik vind het lief dat je direct aan me denkt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wie het ook was, vaak inloggen doet hij of zij klaarblijkelijk niet Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Het was Smoochy! Zie ZM verjaardag topic! |
|
Ja duidelijk.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Illusione zal je dankbaar zijn dat je 't even komt melden. Sportief! |
|
Ik heb een klacht... Ik heb een neg0r op m`n balkon.... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Vraag of mental over em heen kotst |
|
Spectre zijn irritant kut subtuitel verneukt de lay out BAN HIM! |
|
[Greycloak modus] Het valt gewoon op dat sommige users mij vaker in de gaten houden dan andere. Niets persoonlijks verder. [/Greycloak modus] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
[smoochymodus] Ik kan nu wel iets terug zeggen, maar die moeite neem ik niet voor een stuk stront [/smoochymodus] |
|
Onzin. Jongens, even vriendelijk blijven, aye? Bruce Banner |
|
[lainmo... Ja baas |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ok dan blijven: Zillah Muti Fire Snaack over als mogelijke Banners of Slaine. Of heb ik nu iemand gemist? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Beli? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Slaine zit Lain in...dus gewoon penisnijd.. Lain heeft het gedaan. einde conclusie Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Als ik jullie bij deze vertel dat we EXTREEM druk in gesprek zijn met alle mods (inclusief de "schuldige" ) om dit probleem met verstrekkende maatregelen op te lossen, kan het dan alsjeblieft nog héél even rustig blijven op de afdeling? Jullie speculaties zorgen enkel voor onrust. Bedankt, namens alle mods. Bruce Banner |
|
quote: en waarom Smoochy niet dan? en beli idd (die is er maar zelden .... en is nogal eens "wispelturig") |
|
quote:Het is dus al bekend Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Het is altijd de duitser |
|
'We' gingen er nog even van uit dat de schuldige zich niet gemeld had. Als ik Lain lees zie ik dat dat een foute gedachtengang was. We weten nu dus wel dat er een naam uit de hoge hoed is gevallen maar dat die nog onder 'need to know' valt. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Mooi staaltje 'verlullen' weer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat is niet verluld. Men mag best weten dat één en ander al bij ons bekend is. Afhandeling van dit probleem gaat, omdat we met een team van een mannetje (en vrouw uiteraard) of 10 te maken hebben iets langer duren dan bijvoorbeeld overleg tussen 3 mensen. Ga er maar van uit dat er a.s.a.p. een mededeling zal volgen. (als jullie nu even je muil kunnen houden, that is ) Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |