|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ken er ff 1 lultopic gesloten worden??? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Check. En check. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hoppa, alles dicht. |
|
quote: behalve het whitesnake topic Fuck the world and fuck you |
|
Kijk, dat noemen we nou timing.. Grey & Illu, voor al uw dichtsmijtwerk! Sorry mensen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
machtsmisbruik...ken me een verhaal herinneren van een mod die hierdoor gekicked werdt.... @ illu zenks Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Dat was meer voor zoveel blowen dat hij een randmongool werd Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Het roken van wiet kan chronische paranoïde waanideeën veroorzaken. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Jongens toch.. Zijn jullie het lultopic kwijt? Bruce Banner |
|
Nee, jij bent er toch? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Nee, ik had een request. Hij is voor. Kijk maar, ik gebruik zelfs duits ! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik heb vaak dat de layout onder aan de pagina enorm vrnkt is. Laatste post en de tekst daaronder. Die staan af en toe compleet door elkaar. Ligt dit aan mijn supersnelle PC? |
|
Klinkt alsof je browser dan ernstig verneuqt is. Welke gebruik je? |
|
IE6. |
|
Daar begin je al de fout in te gaan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Even een vraagje zo tussendoor, is het erg lastig voor mod om mijn naam met een hoofdletter te laten beginnen (liefst de S natuurlijk ) Of is dat teveel werk? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Kan een mod niet ... |
|
he jammer, nou dan laat ik het zo Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Welke browser raadt men hier dan aan? Let wel: Ik gebruik een gedeelde PC waar ook digibeten af en toe mee werken, dus kom niet aan met moeilijk gedoe please. |
|
@Spectre: Inderdaad. En volgens mij worden nicks niet (meer) aangepast door de mensen die dat wel kunnen (Paul en Fire).. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 19-09-2006 10:44] |
|
IE Niet moeilijk doen ... Zet er Hitman pro op, draai die wekelijks, alles in orde .. |
|
FireFox met Adblock natuurlijk. IE ist gay. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |