|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
[Off-topic] [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 06-08-2006 20:09] Fuck the world and fuck you |
|
Waarom staat het klachten-topic opeens hier en niet in Administration? |
|
quote: Klacht (al voor de N-de keer): waarom worden Onzin topic uberhaupt gemod. Is er ooit maar een user die zich beklaagd heeft over de onverzcichtelijkheid van Onzin topics? Biedt het een toegevoegde waarde om onzin topics te modden? Is jullie nog steeds niet opgevallen dat de 'offtopic' posts in Fototopics etc. meestal binnen 10 posts ZELF stoppen? Modden jullie deze topics gewoon 'omdat het hoort' of omdat het nut heeft? edit: Overigens is dit gewoon een mooi staaltje HOLLANDITIS oftewel een ziekte die mensen dwingt om alles in voorgekauwde regeltjes te vatten. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 07-08-2006 10:53] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ook de topics in Onzin zijn onderhevig aan de forumregels. Vandaar dat ze ook gemod worden; vaak wel minder streng dan de andere fora-delen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: ...dat snap ik. De vraag is: is het nodig en/of nuttig. Daarmee bedoel ik dus niet: 'de mods hebben arbitrair bepaald dat het nuttig is' maar: 'het is inderdaad nuttig want er komen veel klachten van gebruikers over onoverzichtelijkheid'. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 07-08-2006 11:01] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Modden jullie het lultopic ook als er te weinig geluld wordt? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Ten eerste zijn er m.i. weinig klachten over off-topic gelul in gelijk welk topic; ten tweede zijn we zulke klachten graag voor. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Oftewel: we modden 'want het hoort'. Doelmatigheid en doeltrffendheid spelen geen rol. 'Give me a man and I will give you a paragraph'. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Niet doelmatig en niet doeltreffend want..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ...er is geen doel. Als er geen echte doel is kan een handeling neit doelmatig zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Het doel is topics waar nodig zo schoon mogelijk te houden ten einde te voorkomen dat alle onzin-topics alleen dat bevatten wat in hun hoofdgroep staat in plaats van datgene wat in de topicnaam staat. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2246764 Kan hier i.i.g. even Meppel bij in de topictitel, en wat er dan nog aan ruimte over is kan dan voor de bands. |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1664894 Kan van dit topic een algemeen Summer Darkness topic gemaakt worden? Want zo hard lopen die topics niet, dat er voor elk jaar een apart topic nodig is... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2211924/3 Kan wel dicht, er worden geen emo's meer gepost.. alleen maar onzin. Oja enne KUT PARTY SAN BANNERRRRR!!!!! Blij dat die straks weg is als ik terug ben van dat festival. |
|
En dat in een onzin topic. Tis een schande. |
|
quote: Ja, consequent blijven toch.. onzin topics worden ook gemod. Las ik net. |
|
ZM mods en consequent?!?!?! LOLOCAUST! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ja dat las ik, ik geloof dat direct. Zit me nou niet zo te pesten (hooo, dit is geen emo topic MMayo) |
|
Ik zie 5 posts van jou, waarvan maar 1 met een foto. Dat kan idd niet, nee, hehe. |
|
quote: Hehe. Morgil is hier al tien keer zoveel 'geridiculiseerd' dan sommigen op deze forum maar daar wordt niet tegen ingegrepen. Dat is namelijk trendy ende in. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Woooops! quote: Ja erg consequent. Klacht is dat ja, echt. |
|
Het is alleen user R. die het Morgil bashing aanwakkert; dit soort posts zijn in dat topic aangepast. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
geen klacht [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-08-2006 21:19] |
|
quote: Toch raar dat je dan een deel van die posts alsnog laat staan? Aantal posts mod je weg en aantal laat je staan, bovendien vergeet je een foto weg te halen die totaal niks met het emo gedoe te maken heeft: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php/2211924/3 zie linkje die bitchslap postte. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |