IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-10-2006 13:00 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 5 oktober 2006 12:57 schreef attila_de_hun het volgende:
Als ze zelf eenmaal familieleden hebben verloren aan de gevolgen van Kanker zal de frequentie van de rotwoord wel afnemen (en zullen ze hun coolheid wel op een andere manier verbaal tot uiting brengen)

Tsja, dan mogen we ook wel "sigaretten", "alcohol" en uberhaupt het woord "dood" gaan verbieden. Ik vind dit soort censuur erg overbodig, maar goed.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-10-2006 13:00 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 4 oktober 2006 23:24 schreef Snaack het volgende:

Ik ben er momenteel echter overgevoelig voor omdat bij een naaste van me onlangs kwaadwaardig kanker vastgesteld is. Daarnaast heeft mijn moeder "het" ook gehad, zij is gelukkig genezen.

Dus, mijn tolerantie hiervoor is beneden 0.


terecht (tolerantie) en sterkte in ider geval. wat is kanker toch een rotziekte


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-10-2006 13:01 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 5 oktober 2006 13:00 schreef ZelThoR het volgende:
Tsja, dan mogen we ook wel "sigaretten", "alcohol" en uberhaupt het woord "dood" gaan verbieden. Ik vind dit soort censuur erg overbodig, maar goed.


nee, dat is enorm anders (behalve dood dan ) sigaretten en alcohol gebruik je uit vrije keuze. ik heb ook geen medelijden met mensen die russische roulette gaan spelen. kanker overkomt je in principe.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-10-2006 13:04 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 5 oktober 2006 13:01 schreef attila_de_hun het volgende:
nee, dat is enorm anders (behalve dood dan ) sigaretten en alcohol gebruik je uit vrije keuze. ik heb ook geen medelijden met mensen die russische roulette gaan spelen. kanker overkomt je in principe.

Ja OK, dat is nog wel een goed onderscheid, I stand corrected. Al roepen ook telkens meer mensen kanker op zich af.

Maar wat maakt dan het gebruik van het woord zo fout? Ik snap dat echt niet. De pest, dat was pas een ziekte! Dat heeft vele malen meer mensen omgelegd en is mijns inziens veel erger.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-10-2006 13:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 5 oktober 2006 13:04 schreef ZelThoR het volgende:
Ja OK, dat is nog wel een goed onderscheid, I stand corrected. Al roepen ook telkens meer mensen kanker op zich af.

Maar wat maakt dan het gebruik van het woord zo fout? Ik snap dat echt niet. De pest, dat was pas een ziekte! Dat heeft vele malen meer mensen omgelegd en is mijns inziens veel erger.
Paul wil het niet hebben, zijn forum, zijn regels. Klaar, punt uit.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-10-2006 13:07 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 5 oktober 2006 13:04 schreef ZelThoR het volgende:
Ja OK, dat is nog wel een goed onderscheid, I stand corrected. Al roepen ook telkens meer mensen kanker op zich af.

Maar wat maakt dan het gebruik van het woord zo fout? Ik snap dat echt niet. De pest, dat was pas een ziekte! Dat heeft vele malen meer mensen omgelegd en is mijns inziens veel erger.

dat komt vooral door de eigen ervaring met deze ziekte (en ook hier is natuurlijk weer variatie in) ja, dat is in principe hypocriet maar toch ook wel weer begrijpelijk. ik durf dan ook te garanderen dat als er een enorme pestepidemie door Nederland heeft gewaard men net zo gevoelig gaat reageren (of op ebolah, of wat dan ook)


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-10-2006 13:07 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 5 oktober 2006 13:06 schreef Jenje het volgende:
Paul wil het niet hebben, zijn forum, zijn regels. Klaar, punt uit.
Ja, ik snap dat we er niks aan kunnen doen omdat God het zo gewild heeft

Dat neemt niet weg dat ik het VREEMD vind.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 05-10-2006 13:08 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 5 oktober 2006 13:04 schreef ZelThoR het volgende:
Ja OK, dat is nog wel een goed onderscheid, I stand corrected. Al roepen ook telkens meer mensen kanker op zich af.

Maar wat maakt dan het gebruik van het woord zo fout? Ik snap dat echt niet. De pest, dat was pas een ziekte! Dat heeft vele malen meer mensen omgelegd en is mijns inziens veel erger.


Maar de pest is een ziekte wat niet meer voorkomt, kanker is nog steeds een ziekte wat zich voordoet en dus makkelijker slachtoffers maakt in je directe omgeving. Ik vind dat je als fatsoenlijk mens gewoon niet met dit soort ziektes loopt te klieren. Maar ja voor mensen die nog nooit iets hebben meegemaakt lijkt het censuur, voor anderen is het kwetsend als dit wel gebeurt.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-10-2006 13:09 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 5 oktober 2006 13:07 schreef attila_de_hun het volgende:
dat komt vooral door de eigen ervaring met deze ziekte (en ook hier is natuurlijk weer variatie in) ja, dat is in principe hypocriet maar toch ook wel weer begrijpelijk. ik durf dan ook te garanderen dat als er een enorme pestepidemie door Nederland heeft gewaard men net zo gevoelig gaat reageren (of op ebolah, of wat dan ook)

Tsja, ik heb er zelf beperkt ervaring mee, dus misschien moet ik sowieso m'n bek houden

Maar juist nare dingen worden een heel stuk bespreekbaarder gemaakt en wat gebagatelliseerd (?) door er luchtig over te doen. Net als dat er gewoon grappen over WOII gemaakt worden, zelfs (juist?) door mensen die er dichtbij hebben gestaan.
quote:
Op 5 oktober 2006 13:08 schreef Smoochy het volgende:
Maar de pest is een ziekte wat niet meer voorkomt, kanker is nog steeds een ziekte wat zich voordoet en dus makkelijker slachtoffers maakt in je directe omgeving. Ik vind dat je als fatsoenlijk mens gewoon niet met dit soort ziektes loopt te klieren. Maar ja voor mensen die nog nooit iets hebben meegemaakt lijkt het censuur, voor anderen is het kwetsend als dit wel gebeurt.

Ja, goed punt, zie boven

Maar het punt fatsoenlijkheid vind ik echt bullshit. "--> Ovens", "hoer", nou lekker fatsoenlijk en eerbiedig!

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 05-10-2006 13:11]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-10-2006 13:11 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 5 oktober 2006 13:09 schreef ZelThoR het volgende:
Tsja, ik heb er zelf beperkt ervaring mee, dus misschien moet ik sowieso m'n bek houden

Maar juist nare dingen worden een heel stuk bespreekbaarder gemaakt en wat gebagatelliseerd (?) door er luchtig over te doen. Net als dat er gewoon grappen over WOII gemaakt worden, zelfs (juist?) door mensen die er dichtbij hebben gestaan.


Inderdaad.
Alhoewel ik wel moet zeggen dat het mij stoort als iemand constant kanker moet roepen in ongeveer elke post die er wordt neergezet.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-10-2006 13:12 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 5 oktober 2006 13:11 schreef MMayo het volgende:
Inderdaad.
Alhoewel ik wel moet zeggen dat het mij stoort als iemand constant kanker moet roepen in ongeveer elke post die er wordt neergezet.
Dat is ook wel zo, ja. Dat slaat ook nergens op.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 05-10-2006 13:13 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 5 oktober 2006 13:09 schreef ZelThoR het volgende:
Tsja, ik heb er zelf beperkt ervaring mee, dus misschien moet ik sowieso m'n bek houden

Maar juist nare dingen worden een heel stuk bespreekbaarder gemaakt en wat gebagatelliseerd (?) door er luchtig over te doen. Net als dat er gewoon grappen over WOII gemaakt worden, zelfs (juist?) door mensen die er dichtbij hebben gestaan.

Ja, goed punt, zie boven

Maar het punt fatsoenlijkheid vind ik echt bullshit. "--> Ovens", "hoer", nou lekker fatsoenlijk en eerbiedig!


Ik weet wel wat je bedoelt bij welke woorden trek je nu een grens...ik vind bij ziektes moet je de grens trekken.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-10-2006 13:14 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 5 oktober 2006 13:13 schreef Smoochy het volgende:
Ik weet wel wat je bedoelt bij welke woorden trek je nu een grens...ik vind bij ziektes moet je de grens trekken.

Ik vind dat niet Maar goed, Pauls forum. LAAT MAAR.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 05-10-2006 13:16 by Smoochy Profiel van Smoochy



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-10-2006 13:16 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 5 oktober 2006 13:13 schreef Smoochy het volgende:
Ik weet wel wat je bedoelt bij welke woorden trek je nu een grens...ik vind bij ziektes moet je de grens trekken.


Ach man, krijg toch herpes, influenza, de bof, kinkhoest..

Nee, die grens vind ik niet.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 05-10-2006 13:20 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 5 oktober 2006 13:16 schreef MMayo het volgende:
Ach man, krijg toch herpes, influenza, de bof, kinkhoest..

Nee, die grens vind ik niet.

Laten we dan aids en kanker zeggen...

Ene keer is het niet zo erg maar soms moeten users in elk topic ik noem geen namen Jbassist kanker dit aids dit kanker dat zeggen..

Laten we dus de grens trekken bij Kanker en aids.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-10-2006 13:22 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 5 oktober 2006 13:20 schreef Smoochy het volgende:
Laten we dan aids en kanker zeggen...

Ene keer is het niet zo erg maar soms moeten users in elk topic ik noem geen namen Jbassist kanker dit aids dit kanker dat zeggen..

Laten we dus de grens trekken bij Kanker en aids.


Waarom aids en kanker.. influenza kan ook dodelijk zijn voor sommigen. Rare grenzen, ik vind het niet nodig. Men kan als het uit de hand loopt of teveel wordt gewoon een waarschuwing geven toch. Jbassist heeft een hele tijd constant kanker zitten roepen ja, daar heeft hij ook waarschuwingen voor gehad en doet dit nu lang zo vaak niet meer. Bovendien vind ik niet dat een.. ik noem geen namen.. Smoochy over het stellen van grenzen mag hebben.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-10-2006 13:24 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 5 oktober 2006 13:16 schreef MMayo het volgende:
Ach man, krijg toch herpes, influenza, de bof, kinkhoest..

Nee, die grens vind ik niet.


heb jezelf al naaste familieleden aan kanker verloren (of in ieder geval mensen die veel voor je betekenden??)


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 05-10-2006 13:25 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 5 oktober 2006 13:22 schreef MMayo het volgende:
Waarom aids en kanker.. influenza kan ook dodelijk zijn voor sommigen. Rare grenzen, ik vind het niet nodig. Men kan als het uit de hand loopt of teveel wordt gewoon een waarschuwing geven toch. Jbassist heeft een hele tijd constant kanker zitten roepen ja, daar heeft hij ook waarschuwingen voor gehad en doet dit nu lang zo vaak niet meer. Bovendien vind ik niet dat een.. ik noem geen namen.. Smoochy over het stellen van grenzen mag hebben.


Waarom zou ik het daar niet over mogen hebben.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-10-2006 13:25 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 5 oktober 2006 13:24 schreef attila_de_hun het volgende:
heb jezelf al naaste familieleden aan kanker verloren (of in ieder geval mensen die veel voor je betekenden??)


Ja genoeg. Wat wil je hiermee zeggen?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-10-2006 13:27 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 5 oktober 2006 13:25 schreef Smoochy het volgende:
Waarom zou ik het daar niet over mogen hebben.


Ga dat maar even bij jezelf na.
Anyway, waarom trouwens een Jbassist er bij betrekken terwijl hij al fiks minder van dat soort uitspraken heeft?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-10-2006 13:29 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 5 oktober 2006 13:25 schreef MMayo het volgende:
Ja genoeg. Wat wil je hiermee zeggen?

nou, dat ik het dan erg gek vind dat je zo op stelt als advocaat voor het gebruik van het woord "kanker." ik heb her er wel moeilijk mee en kan jou beweegredenen niet snappen. de mijn staan al duidelijk vermeld hierin en jij kut je blijkbaar niet in mijn beweegredenen vinden. niks aan te doen en einde discussie wat mij betreft.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 05-10-2006 13:29 by Smoochy Profiel van Smoochy

Het is altijd makkelijk oude koeien uit de sloot te halen..of niet. Maar ik ga me niet verantwoorden aan iemand die haar eigen tenen niet kan zien.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-10-2006 13:33 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 5 oktober 2006 13:29 schreef attila_de_hun het volgende:
nou, dat ik het dan erg gek vind dat je zo op stelt als advocaat voor het gebruik van het woord "kanker." ik heb her er wel moeilijk mee en kan jou beweegredenen niet snappen. de mijn staan al duidelijk vermeld hierin en jij kut je blijkbaar niet in mijn beweegredenen vinden. niks aan te doen en einde discussie wat mij betreft.



Hoe bedoel je dat?
Ik vind jouw reactie nogal vreemd. Ik zou het woord kanker zelf niet gebruiken, vind ik totaal overbodig. Sommige anderen vinden dit wel nodig, dat moeten ze dan zelf maar weten. Het is net als het roepen van godver, dat vinden sommigen ook niet prettig en toch doen de meesten dat soms nog wel eens. Zoals ik al zei, het is niet nodig en dat soort woorden in elke zin constant herhalen, vind ik dus niet kunnen en dient men op aangesproken te worden. Dus waar jij het nou vandaan haalt dat ik het allemaal maar best vind?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-10-2006 13:34 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 5 oktober 2006 13:29 schreef Smoochy het volgende:
Het is altijd makkelijk oude koeien uit de sloot te halen..of niet. Maar ik ga me niet verantwoorden aan iemand die haar eigen tenen niet kan zien.


Je hoeft je niet te verantwoorden en ter informatie, ik kan mijn tenen prima zien. Overigens heb je het nu over oude koeien blablabla.. wat deed je nu net zelf dan over Jbassist? Juist ja.. met je ik noem geen namen. Als je zo graag wat meer te zeggen had willen hebben over de regels hier op zm, had je je mod functie maar beter moeten uitvoeren.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen