|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Klopt. Deutschland jahwohl! |
|
Als Panda mag blijven, mag Mörke ook blijven ... As mods kennelijk de regels gewijzigd hebben, moeten die voor iedereen gelden ... |
|
quote: Hey hey hey. |
|
ja, sorry, Psychedilische moet Psychedelische zijn signature |
|
quote: Is er ook een neutrale wtf is Mörke? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Kan er even iemand het party san metal open air veranderen in party san open air.. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2319010 Dank u |
|
U vraagt, wij draaien. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Waarom kan een topicstarten eigenlijk niet zelf de topic titel aanpassen? Kan op metalfan wel en is handig. |
|
Vraag het aan God. Ik, als lief klein engeltje, heb wel een vermoeden maar geen zekerheid. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Bij deze dan.. God.. ik heb een vraag voor je.. |
|
quote: Ok. Dit verlangt een nadere uitleg, omdat dit voor mij persoonlijk wat anders zit. Normaliter boeit het gebruik van het k-woord me eigenlijk weinig, mits het niet al te veelvuldig gebruikt wordt. (ookal is het dan alsnog in strijd met de ZM regels..) Ik ben er momenteel echter overgevoelig voor omdat bij een naaste van me onlangs kwaadwaardig kanker vastgesteld is. Daarnaast heeft mijn moeder "het" ook gehad, zij is gelukkig genezen. Dus, mijn tolerantie hiervoor is beneden 0. |
|
quote: Omdat we niet willen dat na een paar posts er opeens een andere titel staat die niet meer op de titel slaat. Verder ben je vrij om te doen en laten wat je wilt op metalfan |
|
quote:En daarnaast is het vanaf dag 1 al een regel op ZM die Mörke maar al te goed weet. Snap eerlijk gezegd ook niet dat iemand die ZM probeerd plat te gooien en daarmee blijft dreigen weer toegelaten wordt ... |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2317228 kan dicht want http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2315227 was eerder. |
|
quote:En nu dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Bla bla bla bla... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Mee eens. En dat hij dan tot de vriendenkring van enkele stuks vast forummeubilair behoort, lijkt me geen verzachtende omstandigheid. En Snaack: niet hypocriet bezig zijn in dat geval maar gewoon altijd actie ondernemen. Of er nu familie of bekenden aan lijden/geleden hebben/bezweken zijn of niet. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 05-10-2006 12:22] |
|
quote: Mooi dat ik jouw toestemming heb om te doen en laten wat ik wil op metalfan, ook al ging het daar niet om. Het is gewoon handig want dan hoef je bij een foutje niet meteen om modjes te roepen voor de topictitel. Maar snap de andere kant ook wel hehe. |
|
quote:Maar het staat niet in de help? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Valt onder het kopje, 'fatsoenlijke taal' denk ik. Buiten dat ben ik van mening dat dat soort woorden niet op een forum thuishoren. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 05-10-2006 12:52] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: OK. Dan mag er wel meer gemodereerd worden. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Maar er zijn genoeg anderen die het K woordje regelmatig gebruiken en daar wordt niks tegen gezegt. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Als ze zelf eenmaal familieleden hebben verloren aan de gevolgen van Kanker zal de frequentie van de rotwoord wel afnemen (en zullen ze hun coolheid wel op een andere manier verbaal tot uiting brengen) |
|
quote: Heej, ik ben een mens, geen bot of modscript hoor. Ik probeer hier consequent in te zijn, maar door persoonlijke omstandigheden kan dit weleens fluctueren. Bedankt voor je empatie in ieder geval. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |