|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Verstandskies is net getrokken, de laatste al mijn verstand nu kwijt Damn pijn in mijn bek |
|
quote: Verkeerde topic, probeer het hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2298047 |
|
sorry |
|
quote:Panda krijgt ook kans op kans. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 02-10-2006 11:27] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Geeft niets, semi-intellectueel. |
|
Mja, ik zie niet in waarom hji zo gepiekeerd is. Mail de mods gewoon even dat je graag terug wilt komen, dat je je aan de regels zult houden bla bla bla .. Panda is ook terug .. Mods zijn laatste maanden juist keistrak bezig ... |
|
Met Snaack erbij hebben we eindelijk eens een goeie ja. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Wat kunnen wij mods daaraan doen? @ Moerke; je eerste originele echte zware ban was zover ik me kan herinneren omdat je een zekere meid die nu op de "thanks to" lijst van Therion staat dusdanig veel en lang bleef flamen dat het niet leuk meer was. Dat gecombineerd met een hele reeks off-topic geouwehoer heeft je een hele leuke lijst aan cumulatieve bans opgeleverd, en het is hier nu eenmaal policy om als een account eenmaal geband is, die persoon hier ook te weren tot de eerste account weer vrij is. Persoonlijk heb ik geen problemen met je, maar je hebt Paul al dusdanig hoog op de kast gejaagd dat hij je no way terug wil laten komen op ZM... (Correct me if I'm wrong.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Zillah, Illu, grey doen imho hun werk ook top hoor ... |
|
quote: Inderdaad.. netjes hoor Smoochy eruit was ook een zeer goede stap. Gaat de goede kant op met de modjes |
|
quote:Vergeet Lain niet. Hij zit lang niet zo snel meer op de kast als voorheen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Dat was ook HE-LE-MAAAAAL niet de bedoeling .. Maar vooruti .. ook Lain doet ut wel aardug |
|
quote:Die volgen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Volgens mij is Mark niet voor het flamen van Midnight gebanned maar voor het zogenaamd hacken van de account van een of andere Belgische viswijf. Asherah? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dan stel ik voor dat hij daarmee naar Paul toestapt. Ik zal voorzichtig de discussie over het wederom toelaten van Mörke op het modforum aanzwengelen als hij echt plechtig beloofd zich netjes te gaan gedragen. Je weet nooit wat het uithaalt, dus ik beloof niets. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wat ik me nog van die Midnight affaire herinner was vooral dat dat wijf zich heel erg aan het aanstellen was. LARP ridder Helmet ging daar natuurlijk weer op in en het gevolg was een hoop onnodig gezeik. Gelukkig is Helmet niet meer van de partij . [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 02-10-2006 11:42] |
|
Klopt, was een berg geneuzel, maar dat was niet alles he .. |
|
Dat klopt, maar dat gedoe met de account van Asherah was ook enigzins dubieus. Los van de vraag of de ban terecht was ben ik het met Spectre eens, als Panda weer toegelaten wordt waarom Mörke dan ook niet? |
|
Heb het aangeslingerd op het modforum; jullie horen het vanzelf wel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Is er al een ZM-geschiedenis boek??? dan kan de mignight-affaire mooi in worden genoteerd. en op de thanxlijst van therion staan. WOW we're not worthy!!! |
|
quote:Mijn punt, + dat Asherah niet werd geband, toch? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nee, volgens mij niet, maar het uitlenen van een account lijkt me ook geen reden voor een ban |
|
Het lenen eigenlijk ook niet imho. Maar goed, we gaan het er eens stevig over hebben. Ik ben dan wel advocaat van Mörke, maar rechter Paul beslist. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |