|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: vandaar dat het ook een dubieuze ban was he |
|
Betuig uw steun Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: klopt. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Oh, Now playing in onzin is niet echt handig he ... |
|
quote: hmz, eerlijk gezegd ben ik eerder een voorstander van het in onzin te plaatsen, nieuwe users moeten eerst 50 zinnige posts maken. Zeggen naar wat je momenteel luistert vind ik niet echt zinnig, zo kun je snel de 50 posts bereiken. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 02-10-2006 12:31] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
.. voriige stond ook in muziek algemeen .. gaat ook over muziek he .. het is zeker geen onzin .. |
|
quote: als je gaat zoeken op playing merk ja dat er in heavy metal, onzin en muziek algemeen staan. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Klopt .. en de laatste stond in muziek algemeen .. ook zelfde onzinnige discussie .. |
|
quote: zal ik hem dan maar verplaatsen? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Doe eens ja .. |
|
Beter zo Jantje Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Braaf modje |
|
quote: hmz, I can be verry nasty Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Kan er ook ergens tegen gestemd worden? |
|
quote: Is dat SP humor? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Nope, we stemmen niet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Nee dat was serieus. Ik zit namelijk niet op een terugkeer van die eikel te wachten. |
|
Mods, er is toevallig door 2 man (waaronder ondergetekende) in het concerten topic hetzelfde topic aangemaakt. Hierbij dus het verzoek om dr een te verwijderen. (pak de mijne maar) |
|
quote: Done. Bruce Banner |
|
Dank |
|
quote: Aha. Ik heb verder geen probleem met Mörke. Doet er ook niet toe. Maar jullie zitten toch allemaal lang genoeg op dit forum om te weten dat een stemming over het één of ander absoluut uit den boze is op Zware Metalen? Op 22 November mogen we gaan stemmen en dan weer vier jaar onze koppen houden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ZM is geen democratie .. dat is al tijden een groot misverstand .. |
|
Klopt. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Verhip, daar had ik niet zo snel aan gedacht. Gebruik dan deze: Voor de mensen die voor zijn blijft deze natuurlijk een must: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |