|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Lijkt het je niet verstandiger aangezien het hele modteam uit mannen bestaat op Zillah na dat een vrouwlijke mod bij komt. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ik stem op Morgil! |
|
quote:Mij lijkt het verstandiger dat er beoordeelt wordt op kwaliteit ipv sekse. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik stem op Zelthor, hij is jong en ziet er tamelijk verwijfd uit! |
|
minstens zo lekker ja.. |
|
Ik wil ook wel Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ja, of je moet er subsidie voor krijgen. |
|
quote: Hoe weet je nu wat voor kwaliteit je hebt als iemand die functie nog niet heeft vervuld. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Je ziet toch hoe en wat mensen posten? |
|
quote:Te kijken naar zijn/haar gedrag als user. Nou is het wel zo dat een vrouwelijke moderator sowieso een voordeel heeft, omdat de meeste relnichten op dit forum mannen zijn en mannen zich nogal makkelijk laten terechtwijzen door vrouwen. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 23-08-2006 16:42] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Klopt en wie zou dan in aanmerking moeten komen, vast een vriendje van meelopers en company SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Dude, zit alsjeblieft niet zo gefrustreerd te doen, je irriteert mij er nu zelfs mee. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Je bent wat negatief ingesteld... |
|
hmm ik heb de hele dag normaal gepost hoor.. wat gebeurt is gebeurt klaar, daar heb ik me allang overheen gezet. Het is maar vrijwillig. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Sorry ik zal positief doen in vervolg.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ach, zo moeilijk kan modereren toch niet zijn? Het is belangrijker dat de persoon veel aanwezig is, lijkt me, zodat er tijdig ingegrepen kan worden als gesprekken uit de hand lopen of onbetamelijke dingen gepost worden. Soit. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Seks is anders wel cool hoor... Oh nee daar gaat het niet om Ik wil er een vrouw bij, of iemand die met mij over nagellak, creme, en shampoo's kan praten in het modstopic hehe. Ok nu weer ontopic. We zien wel of er een nieuwe komt. Hebben we het nog niet over. Maar die discussie zal wel snel komen. En dan zien we het wel On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Zo zien we dat graag, doortastend beleid! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ik stel mezelf iig beschikbaar, voor de zoveelste keer Je moeder. |
|
quote:Neuken?!? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:RAJACKAR! |
|
quote: Ik wist dat je dit ging zeggen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Daarom |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |