Burzum |
|
|
|
|
Posted 02-10-2006 20:40 by Burzum |
|
|
quote: Op 2 oktober 2006 11:02 schreef moerke het volgende:
Pff, nonsens, dat was ooit eens een gevoelig onderwerp, tegenwoordig kan je hiero gewoon 'Joden' en 'Kanker' roepen. (En nu niet flauw gaan doen he, Nico... Oh wait, mod!)
Goed, hoe je het ook wendt of keert, ik ben gebanned omdat een stel mensen mij niet aardig vond, niet omdat ik expliciet iets tegen de regels van dit forum in deed.
Dat irriteert me mateloos, en ja, dan zie ik bij iemand in zijn favorietjes ZM staan, en dan ga ik lopen flamen. Zouden jullie het in mijn situatie anders doen? Ik denk 't niet!
Het interesseert me ook niet welke lamme reacties dit weer gaat oproepen, maar ik zal het nog heel even heel kort uitleggen aan de leken:
Stap 1 - mörke irriteert iedereen mateloos. Dit door slechts gewoon zo te zijn als hij normaal ook is. Dus niets van dat 'internet-warrior' gezeik heur!
Stap 2 - er wordt naarstig een reden gezocht om 'm te bannen. Er is heel wat discussie, en dat is goed, maar zo denk alleen ik er over blijkbaar.
Stap 3 - mörke leent met toestemming en al een user-account van een belg, Asherah, en gaat grapjes maken. Dit overigens zonder mensen hard te beledigen, en zonder normaal irriteer gedrag.
Stap 4 - Helmet voelt zich niet op zijn gemak, en ziet dit als reden mij te bannen voor 1000000000 miljard dagen. (Nou ja, niet alleen hij, ook anderen he. Tom?)
Stap 5 - mörke sjaggerijnig, en niemand die ook maar de moeite neemt om een e-mail te beantwoorden danwel serieus op een stel vragen in te gaan. Terwijl de beslissing toch door alle mods in stemming is overeengekomen.
Stap 6 - het kinderachtige beest is los, en ik organiseer een ZM-verneukmiddag. (Dat er nog maar velen mogen komen)
Dus, ik pretendeer geen hoogstaande intellectuele poeha, maar ik heb er gewoon een hekel om overheen gezeken te worden door mensen. Daarom ben ik liever een voorbijkomende irritatie dan slechts niets.
En daarom vind ik eigenlijk alle ZM'ers listige onbetrouwbare semi-intellectuelen!
Mark.
|