![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Onzin, lees het eens zoals het bedoelt is. Mijn post staat er wel tussen, maar heeft geen zak te maken met de overige posters. Een keer afdwalen kan geen kwaad, men is daarna gewoon weer ontopic gegaan. Bovendien hou je in dit soort topics toch zowieso altijd een aantal die een grapje tussendoor maken. ![]() |
|
En daarbij, als je niet tegen zulke grappen kan, tsja... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Beetje gay ja. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Ik wacht het antwoord van de mods wel af. ![]() ![]() |
|
quote: Idd. Sarcasme is soms nogal lastig voor sommige mensen. Bovendien kun je als serieuze poster toch gemakkelijk om die berichten heen lezen. Het is niet zo dat het hele topic uit onzin bestaat, beetje overbodige vraag vind ik het. Meneer vind het niet prettig wat er staat, dus dan moet het maar weg.. tsja.. ![]() |
|
even terugkomend op die opmerking van Mayo die je daar post... als je t leest in de context waar die vandaan komt, he... zou t niet toevallig sarcasme kunnen zijn? ![]() niet lullig bedoeld verder hoor. maar ik vind t een beetje overdreven om voor een sarcastische post, die volgens mij zelfs bedoeld was om de poster waar ze op reageerde op zn plaats te zetten ipv zelf een statement te maken (en waarmee ze dus eigenlijk iets tegenovergestelds bedoelde), zo te reageren. [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 30-10-2006 12:13] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Nah, als dergelijke grappen wel kunnen, zet het dan gewoon in onzin. Zelfmoord is immers reuze grappig. ![]() |
|
quote: Ik had het niet beter kunnen verwoorden. ![]() Dus, nee, Slechtheid, die posts ga ik iig niet weghalen. ![]() |
|
quote: Inderdaad. Kwestie van in de juiste volgorde lezen. ![]() ![]() |
|
quote: Als je die mensen toch niet serieus neemt omdat ze interwarriorig gedrag vertonen, negeer je ze toch lekker. Je laat je wel erg kennen, zo. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Wat die betreft eigenlijk wel ja, maja, ik was pre-occupied met MMayo's post enzo...en dan kan je die andere eromheen gewoon niet meer zien. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Het was dus geen grap, maar het was ook geen als waarheid verkondigde mening. Het was sarcasme om een eerdere poster duidelijk te maken dat ze onzin lulde. Dat jij dit dan schijnbaar niet kan zien, is jouw probleem. Niemand zegt dat zelfmoord grappig is, ik weet ook niet waar jij mee bezig bent nu maar met dit soort domme uitspraken maak jij jezelf ook niet echt geloofwaardiger door. Anyway, beetje jammer dit en als klacht gezien totaal niet relevant. Maar wie weet wil een mod je zelfmoord topic wel in onzin voor je zetten.. als jij denkt dat het daar de juiste plaats voor is? Edit: Als je dan toch die van mij in het juiste context leest, lees die van Argus dan ook even in het juiste context. Blijft er nog 1 post over die je vervelend vind, daar kun je toch wel omheen lezen? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 30-10-2006 12:19] ![]() |
|
quote:Mij gaat het niet zozeer om mijzelf, maar om een enkel laatste topik waar nog puur en alleen serieus in gepost wordt wat nu ook af aan het takelen is, met goedkeuring van Mods. Jammer... ![]() |
|
quote:Ik kan niet binnen 2 seconden reageren. quote: ![]() |
|
Bonuskaart of airmailes? ![]() |
|
Juist. Klachten dan maar weer? ![]() ![]() |
|
Je ridiculiseert jezelf ... Verder zeur je gewoon ... niks schokkends gezegd. ![]() |
|
quote: Bij de scheermesjes? Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
quote:Is dat een klacht? ![]() |
|
Slechtheid ik wil vervelend doen, maar dit topic staat ook niet in onzin en jij spamt het nu helemaal vol, en de helft van je posts zijn ook onzin... [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 30-10-2006 12:31] ![]() |
|
zoals iedereen, je punt is? Je moeder. ![]() |
|
On-topic a.u.b. dank u wel. ![]() |
|
quote:Volgens mij had ik in eerste instantie gewoon een vraag waarop dom geantwoord werd door users. Ik wachtte de reactie van een mod wel af. Die is er gekomen. En nu zijn wel klaar. Waarom postte je dit nog? ![]() |
|
Dat hij de pot verwijt enzo. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |