IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-10-2006 12:07 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ik wilde vragen of een mod misschien enkele posts uit het zelfmoordtopik willen halen:

quote:
Op 20 oktober 2006 12:05 schreef Argus het volgende:
Zijn al die prozac klantjes hier nu NOG niet dood ?
Doe eens wat beter je best. Ik wil succes verhalen zien


+

quote:
Op 20 oktober 2006 12:07 schreef MMayo het volgende:
Ja inderdaad, die lui die zichzelf doden lezen hun succesverhaal dan in de krant. Stelletje aandachtshoeren!


+

quote:
Op 19 oktober 2006 23:53 schreef zakkenvuller het volgende:
Een uitstekende gelegenheid om haar volledige huis te plunderen, ik neem aan dat je deze mogelijkheid volledig uitgebuit hebt?


Ik snap zelf ook wel dat dergelijke posts voortkomen uit het internetwarriorisme van de laatste tijd hier, maar aangezien dit topik niet in Onzin staat is het nogal enorm ongepast.

Verder snap ik niet waarom deze nog niet eerder zijn weggehaald en er niet regelmatig 'ontopic' geroepen wordt door mods in dit toch serieuze en moeilijke topik.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-10-2006 12:09 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 30 oktober 2006 12:07 schreef Slechtheid het volgende:
Ik wilde vragen of een mod misschien enkele posts uit het zelfmoordtopik willen halen:



+



+



Ik snap zelf ook wel dat dergelijke posts voortkomen uit het internetwarriorisme van de laatste tijd hier, maar aangezien dit topik niet in Onzin staat is het nogal enorm ongepast.

Verder snap ik niet waarom deze nog niet eerder zijn weggehaald en er niet regelmatig 'ontopic' geroepen wordt door mods in dit toch serieuze en moeilijke topik.


Onzin, lees het eens zoals het bedoelt is. Mijn post staat er wel tussen, maar heeft geen zak te maken met de overige posters. Een keer afdwalen kan geen kwaad, men is daarna gewoon weer ontopic gegaan. Bovendien hou je in dit soort topics toch zowieso altijd een aantal die een grapje tussendoor maken.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-10-2006 12:10 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

En daarbij, als je niet tegen zulke grappen kan, tsja...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 30-10-2006 12:11 by jbassist Profiel van jbassist

Beetje gay ja.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-10-2006 12:12 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ik wacht het antwoord van de mods wel af.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-10-2006 12:12 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 30 oktober 2006 12:10 schreef ZelThoR het volgende:
En daarbij, als je niet tegen zulke grappen kan, tsja...

Idd.

Sarcasme is soms nogal lastig voor sommige mensen. Bovendien kun je als serieuze poster toch gemakkelijk om die berichten heen lezen. Het is niet zo dat het hele topic uit onzin bestaat, beetje overbodige vraag vind ik het. Meneer vind het niet prettig wat er staat, dus dan moet het maar weg.. tsja..


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-10-2006 12:12 by watery black Profiel van watery black

even terugkomend op die opmerking van Mayo die je daar post... als je t leest in de context waar die vandaan komt, he... zou t niet toevallig sarcasme kunnen zijn?

niet lullig bedoeld verder hoor. maar ik vind t een beetje overdreven om voor een sarcastische post, die volgens mij zelfs bedoeld was om de poster waar ze op reageerde op zn plaats te zetten ipv zelf een statement te maken (en waarmee ze dus eigenlijk iets tegenovergestelds bedoelde), zo te reageren.

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 30-10-2006 12:13]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-10-2006 12:14 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Nah, als dergelijke grappen wel kunnen, zet het dan gewoon in onzin. Zelfmoord is immers reuze grappig.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-10-2006 12:14 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 30 oktober 2006 12:12 schreef MMayo het volgende:
Idd.

Sarcasme is soms nogal lastig voor sommige mensen. Bovendien kun je als serieuze poster toch gemakkelijk om die berichten heen lezen. Het is niet zo dat het hele topic uit onzin bestaat, beetje overbodige vraag vind ik het. Meneer vind het niet prettig wat er staat, dus dan moet het maar weg.. tsja..


Ik had het niet beter kunnen verwoorden.

Dus, nee, Slechtheid, die posts ga ik iig niet weghalen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-10-2006 12:14 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 30 oktober 2006 12:12 schreef watery black het volgende:
even terugkomend op die opmerking van Mayo die je daar post... als je t leest in de context waar die vandaan komt, he... zou t niet toevallig sarcasme kunnen zijn?

niet lullig bedoeld verder hoor. maar ik vind t een beetje overdreven om voor een sarcastische post, die volgens mij zelfs bedoeld was om de poster waar ze op reageerde op zn plaats te zetten ipv zelf een statement te maken (en waarmee ze dus eigenlijk iets tegenovergestelds bedoelde), zo te reageren.


Inderdaad.
Kwestie van in de juiste volgorde lezen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-10-2006 12:15 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 30 oktober 2006 12:14 schreef Slechtheid het volgende:
Nah, als dergelijke grappen wel kunnen, zet het dan gewoon in onzin. Zelfmoord is immers reuze grappig.

Als je die mensen toch niet serieus neemt omdat ze interwarriorig gedrag vertonen, negeer je ze toch lekker. Je laat je wel erg kennen, zo.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-10-2006 12:16 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 30 oktober 2006 12:12 schreef watery black het volgende:
even terugkomend op die opmerking van Mayo die je daar post... als je t leest in de context waar die vandaan komt, he... zou t niet toevallig sarcasme kunnen zijn?

niet lullig bedoeld verder hoor. maar ik vind t een beetje overdreven om voor een sarcastische post, die volgens mij zelfs bedoeld was om de poster waar ze op reageerde op zn plaats te zetten ipv zelf een statement te maken (en waarmee ze dus eigenlijk iets tegenovergestelds bedoelde), zo te reageren.
Wat die betreft eigenlijk wel ja, maja, ik was pre-occupied met MMayo's post enzo...en dan kan je die andere eromheen gewoon niet meer zien.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-10-2006 12:18 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 30 oktober 2006 12:14 schreef Slechtheid het volgende:
Nah, als dergelijke grappen wel kunnen, zet het dan gewoon in onzin. Zelfmoord is immers reuze grappig.



Het was dus geen grap, maar het was ook geen als waarheid verkondigde mening. Het was sarcasme om een eerdere poster duidelijk te maken dat ze onzin lulde. Dat jij dit dan schijnbaar niet kan zien, is jouw probleem. Niemand zegt dat zelfmoord grappig is, ik weet ook niet waar jij mee bezig bent nu maar met dit soort domme uitspraken maak jij jezelf ook niet echt geloofwaardiger door. Anyway, beetje jammer dit en als klacht gezien totaal niet relevant. Maar wie weet wil een mod je zelfmoord topic wel in onzin voor je zetten.. als jij denkt dat het daar de juiste plaats voor is?

Edit: Als je dan toch die van mij in het juiste context leest, lees die van Argus dan ook even in het juiste context. Blijft er nog 1 post over die je vervelend vind, daar kun je toch wel omheen lezen?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 30-10-2006 12:19]


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-10-2006 12:18 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 30 oktober 2006 12:15 schreef ZelThoR het volgende:
Als je die mensen toch niet serieus neemt omdat ze interwarriorig gedrag vertonen, negeer je ze toch lekker. Je laat je wel erg kennen, zo.
Mij gaat het niet zozeer om mijzelf, maar om een enkel laatste topik waar nog puur en alleen serieus in gepost wordt wat nu ook af aan het takelen is, met goedkeuring van Mods. Jammer...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-10-2006 12:22 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 30 oktober 2006 12:18 schreef MMayo het volgende:

Het was dus geen grap, maar het was ook geen als waarheid verkondigde mening. Het was sarcasme om een eerdere poster duidelijk te maken dat ze onzin lulde. Dat jij dit dan schijnbaar niet kan zien, is jouw probleem. Niemand zegt dat zelfmoord grappig is, ik weet ook niet waar jij mee bezig bent nu maar met dit soort domme uitspraken maak jij jezelf ook niet echt geloofwaardiger door. Anyway, beetje jammer dit en als klacht gezien totaal niet relevant. Maar wie weet wil een mod je zelfmoord topic wel in onzin voor je zetten.. als jij denkt dat het daar de juiste plaats voor is?

Edit: Als je dan toch die van mij in het juiste context leest, lees die van Argus dan ook even in het juiste context. Blijft er nog 1 post over die je vervelend vind, daar kun je toch wel omheen lezen?
Ik kan niet binnen 2 seconden reageren.
quote:
Op 30 oktober 2006 12:16 schreef Slechtheid het volgende:
Wat die betreft eigenlijk wel ja, maja, ik was pre-occupied met MMayo's post enzo...en dan kan je die andere eromheen gewoon niet meer zien.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-10-2006 12:26 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Bonuskaart of airmailes?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-10-2006 12:27 by Snaack Profiel van Snaack

Juist. Klachten dan maar weer?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2006 12:27 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Je ridiculiseert jezelf ...
Verder zeur je gewoon ... niks schokkends gezegd.


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 30-10-2006 12:28 by zakkenvuller Profiel van zakkenvuller

quote:
Op 30 oktober 2006 12:26 schreef Slechtheid het volgende:
Bonuskaart of airmailes?


Bij de scheermesjes?


Nog zo stoere internet warrior.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-10-2006 12:29 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 30 oktober 2006 12:28 schreef zakkenvuller het volgende:
Bij de scheermesjes?
Is dat een klacht?


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 30-10-2006 12:31 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

Slechtheid ik wil vervelend doen, maar dit topic staat ook niet in onzin en jij spamt het nu helemaal vol, en de helft van je posts zijn ook onzin...

[Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 30-10-2006 12:31]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-10-2006 12:34 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

zoals iedereen, je punt is?


Je moeder.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-10-2006 12:34 by Snaack Profiel van Snaack

On-topic a.u.b. dank u wel.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-10-2006 12:34 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 30 oktober 2006 12:31 schreef Rensykdom het volgende:
Slechtheid ik wil vervelend doen, maar dit topic staat ook niet in onzin en jij spamt het nu helemaal vol, en de helft van je posts zijn ook onzin...
Volgens mij had ik in eerste instantie gewoon een vraag waarop dom geantwoord werd door users. Ik wachtte de reactie van een mod wel af. Die is er gekomen. En nu zijn wel klaar. Waarom postte je dit nog?


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 30-10-2006 12:35 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

Dat hij de pot verwijt enzo.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen