![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Niet echt een klacht, meer een vraag. Hoe wordt hier door de hogeren [mensen met inspraak hier] gedacht over dat constante gebagger over joden. Het wordt idd vaak als grap gebruikt, maar ik vind het nogal smakeloos en gewoon irritant. ![]() |
|
heb jen een voorbeeld? signature ![]() |
|
Niet voorhanden. Maar ernaar zoeken zou me minder dan 5 minuten kosten, dat weet ik zeker. Vooral in blackmetal topiks is wat dat betreft succes verzekerd. ![]() |
|
quote: quote: deze stond bij foute humor en was zelfironisch bedoeld hoor ![]() signature ![]() |
|
Damn zeg .. er word hier fel gemodereerd op antisemitisme .. ![]() |
|
*vermoeiend* Ik vraag naar hoe het modschap hier er over denkt. ![]() |
|
quote: er wordT alleszins wel Joods veel grammaticaal gefaald signature ![]() |
|
quote: Er ... ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Wat slechtheid zegt, maak anders even een apart topic ervoor aan, jejne! ![]() |
|
Nee wat Slechthied post is een klacht ... ![]() |
|
quote: quote:Check the brains on Sherlock! ![]() ![]() |
|
![]() Maar ik vermoed dat de mods daar over gaan overleggen .. ![]() |
|
Zeker. Ik ga er nu echter niet verder op in; ben nu thuis druk verzonken in een stukje forensisch onderzoek. Meer dan een sporadische opmerking en eventueel nood-modden kan er niet vanaf. ![]() ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Voor een serieus beleid betreffende dit? Of over het feit dat ik mezelf lichtelijk tegenspreek. ![]() Zou tijd worden. Helder gezien is het je reinste rascisme. Edit: Ok! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 14-08-2006 20:50] ![]() |
|
quote: Jij was toch zo een post-moraal, post-ethiek, post-dit en post-dat misantroopje? Wat maakt het jou uit? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Als ik dat was, klopt het toch dat ik dat nu niet meer ben. Nee, was nooit 1 van bovenstaande. ![]() ![]() |
|
Ik ben boos.. BOOS, ja BOOOOOOS.. heel boos en verdrietig! Ook dat nog, verdrietig ja.. heel veel beetjes verdrietig ![]() Waarom? Oja.. nou.. (en nu het serieuze deel) als je een reactie post op een review op de frontpage en je hebt je deel getypt, valt het allemaal weg zodra je een smiley wilt plaatsen. Kun je weer opnieuw beginnen met typen.. ![]() ![]() |
|
Is een bekende klacht, Fire mag best wel billenkoek krijgen zo onderhand. Ik zie hem vanavond, zal ik hem spanken voor je? ![]() |
|
Bekend probleem ![]() ![]() |
|
quote: Ja heel langzaam en hard graag ![]() ![]() Ja dacht al wel bekend probleem, wel vaker opgevallen maar niks over gepost.. maar vandaag.. nou.. vandaag was het de druppel hoor. Ik ben kapot van verdriet, mijn mooie bericht, foetsie ![]() Dusss.. kutfunctiegedoe! ![]() |
|
quote:met foto's aub ![]() |
|
quote:Mep hem meteen zo dat die EHBO CD eens afkomt ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Daar kan hij niks aandoen he. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |