|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat een gejank om een plaatje. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Één plaatje? Hoeveelste avatar is dit, R. ? [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 31-08-2006 22:14] |
|
[boehoe] mahaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, jantje heeft mijn kleurpotloden gepakt. [/boehoe] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hehehe, wat ik zeg, hij pakt zo ongeveer elke dag een andere. |
|
En toen weer over op serieuze klachten, heren. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ik heb een klacht. Oud Vuil HEEFT MIJN USERICON GEJAT!!! Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Serieuze klachten. Dus. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
De grap is nu o.a. wel voorbij. Even een privé icoon nemen. (de grap zou pas echt voorbij zijn als iedereen die pikt) |
|
Wees daar maar niet bang voor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: HELP! DE WERELD VERGAAT! edit: mailadres van Beli verwijderd. [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 01-09-2006 0:14] Nog zo stoere internet warrior. |
|
NEE TOCH!? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik zou bijna een klacht indienen tegen het ZM-moderatorteam wegens een gebrek aan humoristisch vermogen, helaas is dit een wetenschappelijk vastgelegd feit en zal mijn klacht weinig toevoegen. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: that's racist [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 31-08-2006 23:35] signature |
|
Iets met blablabla enzo. Serieuze klachten nu weer. Oh jee! Heb ik nu geen humor! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ha! Het gaat met humor, zoals R. het toepaste om kwantiteit, maar om kwaliteit. Dat snap jij dus ook niet. Als je de post tot hier hebt gelezen, gaarne nog een keer vanaf het begin doornemen! |
|
quote: Ik snap er helemaal niets van. |
|
quote: Audiophile, ik zal het nooit wagen u te verdenken van het ontbreken van gevoel voor humor, edoch, ik meen u nu een kleine berisping te moeten geven. Ik hoop dat u mij mijn afwezige gevoel van humor kunt respecteren, zodoende kan ik geen verschil concluderen tussen de kwaliteit en de kwantiteit van een, zogeheten, 'grap'. Aan mijn vermogen tot studerend of begrijpend lezen ligt het in elk geval niet, alsnog (en misschien val ik in herhaling), mijn excuses voor mijn wellich onterechte onbegrip. Gegroet (beroepsmatig), zakkenvuller Nog zo stoere internet warrior. |
|
+t |
|
quote: Hm? [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 01-09-2006 14:25] |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Sommige humor is juist gebaseerd op herhaling, slecht argument van jou dus. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Not anymore. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Nou heb je de jongere dichtgegooid Niet dat echt uitmaakt, we gaan daar wel verder Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Tuurlijk, ik hou het oorspronkelijke topic aan. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |