![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoe weet je dat? Misschien een gedeeld IP? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Goede beslissing, wel wat laat maar toch.. ![]() ![]() |
|
+1 http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
+1 (en al veel malen gezegt!!) "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 23-08-2006 1:33] ![]() |
|
Nu jij nog. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Oef, wat een haat. ![]() |
|
quote: Ooit zal ik oprotten, ik hoop voordat ik dement begint te worden. ![]() |
|
stelletje anuskrupers....nog nooit een post gezien van klachten tegen smoochy...afgezien van een paar zetemmers...maar die janken altijd over iedereen.. Ik vind jullie allemaal kinderachtig. Ik neem m`n petje af voor al die mods die jullie gejank altijd maar moeten slikken. Who`s the next pispaal????? ![]() ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Jij. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Iemand die mentaal en fysiek onstabiel is en een bril heeft. Karnivore? ![]() |
|
quote: Blijf van Karnivoor af! ![]() ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Bitchfight ! ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Nou nou, rustig maar. Ik heb jou ook nooit eerder Smoochy zien verdedigen toen er over hem geklaagd werd. En ik vrees dat er nu weinig te zeiken valt totdat er weer een incapabele mod aantreedt ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 23-08-2006 10:22] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Het gaat niet over verdedigen..Maar over dat eeuwige gezeik.. Smoochy grote fout dat ie veel te snel hapt... en iedereen fokt elkaar op. Die gast is unbanned so problem solved.. Smoochy bleef mod en we leefde lang en gelukkig. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Dus kon hij niet goed met de (vervelende) users omspringen, en dus was hij niet geschikt als mod. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Dat zou je kunnen concluderen... Maar niet omdat hij een foutje maakte die gewoon ongedaan kon worden gemaakt. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Heren, Deze discussie graag naar het lultopic. ![]() ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Excuus. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 23-08-2006 10:46] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Ik had van jou een ander antwoord verwacht, Stiggie. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2264676 Moet deze niet in Laat je band horen of anders in Muziek algemeen. [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 23-08-2006 14:23] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote:renamen naar "Slapende Honden" en je hebt een algemeen topic voor die band, prima! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Dat kan maar dan nog moet het topic verplaatst worden naar Heavy metal.. Zoals alle bands- SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |