|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Christenhond! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Kanis&gunnink! Ohzo! Subtiel kamerolifantje |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Danke schön Bruce Banner |
|
ssstttt, niet meer over beginnen ..... |
|
Dat topic nu nog omhoog schoppen valt onder overbodig omhoog schoppen |
|
Was immers te verwachten. |
|
Ik wil gewoon weten wat erin staat, klaar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Er staat opzich niets speciaals in, daarom vind ik het ook zo vreemd dat hij in de doofpot is gestopt. Misschien is ZM bang voor een links <-> rechts discussie? Beetje een slappe noodle actie om het te verwijderen i.m.o. |
|
Hmmm... is Heiden soms geband? |
|
quote:Zo te zien niet Hoe dat zo? |
|
Met mijn schele oog geen berichten gezien in de afgelopen dagen van hem, gezien het feit dat hij soms als een kwajongen gedraagt, kans dat hij is geband. Oftewel, ik mis hem. |
|
quote: Er zijn ook mensen met een leven hoor Hij is druk..dus geen tijd om te zetemmen. m.a.w.. ik bel hem wel eensch Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
wie döt mij wat, wie döt mij wat wie döt mij wat vandage 'k heb de banden vol met wind nee ik heb ja niks te klagen |
|
'k zol haast zeg'n, joa, 't mag wel zo! |
|
Waarom wordt Panda niet gebanned? |
|
Klachten lui, klachten... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Als ik op het forum wil komen, krijg ik eerst een oud quotevenster te zien, vanaf gisteren. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/36 Daar hebben de meeste mods geen verstand van. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Ja, ik had een vraag. ^ Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Daar zijn we mee bezig op het modforum; het komt erop neer dat het waarschijnlijk onder voorwaarden terug kán komen, maar ik beloof nog niets. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gewoon laten zien met een slot erop is toch niet al te lastig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Wellicht brengen we nog een paar moderaties aan waar nodig. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
klacht: er wordt te weinig aan goede doelen gedaan vanuit zwaremetalen signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |