![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() [edit: voor Varanus ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 15-11-2006 17:42] ![]() |
|
![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
![]() |
|
Godver, dit topic had ik ONEHUNDREDANDEIGHTY!! Darten deel dubbel 1 willen noemen. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Zinvolle en nuttige openingspost ook. ![]() |
|
Zinvolle en nuttige 5e post ook. ![]() @Varanus: Lekker puh ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 15-11-2006 12:46] ![]() |
|
hehe, ik dacht dat t over een darth vader parodie metal band zou gaan ofzo ![]() ![]() |
|
Waarom verwachtte ik een star wars topic toen ik dit las? ![]() |
|
Omdat de bedoeling is ![]() Ik persoonlijk raak eerder andere dingen dan het bord, maar op TV vind ik het tof om naar te loeren ![]() ![]() |
|
Ja, het wordt wel weer tijd voor een toernooi op tv. ![]() |
|
quote: KuZzIeZzXxX ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: ![]() Darten heeft me wel een blessure opgeleverd trouwens. Loop al een paar maanden met een zere schouder rond, en dat blijkt dus idd van het darten te komen. Zooi ontstekingsremmers meegekregen en hopen dat het overgaat. Maar ook de dokter snapte dat onderhands darten geen optie is, dus gewoon doorgaan en in beweging blijven. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Maar u bent toch ook al oud? ![]() |
|
quote: Ja, al 36. Dat is hoogbejaard ja. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
En morgen gaat Necrobert eraan ![]() En morgen gaat Necrobert eraan ![]() En morgen gaat Necrobert eraan ![]() En morgen gaat Necrobert eraan ![]() En morgen gaat Necrobert eraan ![]() En morgen gaat Necrobert eraan ![]() En morgen gaat Necrobert eraan ![]() En morgen gaat Necrobert eraan ![]() En morgen gaat Necrobert eraan ![]() En morgen gaat Necrobert eraan ![]() Hoewel, ik weet nog niet hoe ontstekingsremmers in combinatie met bier werken op mijn dartcapaciteiten. Misschien kan ik maar beter m'n grote bek voorlopig houden ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik durf te wedden dat ik weer achter kom, maar in de loop van de middag zal ik de punten wel weer gaan binnenhalen. Jij en David gaan namelijk na een stuk of tien flesjes wankelen op jullie voorpoten, iets waar ik pas veel later mee te maken krijg ![]() ![]() oh ja: de factor alcohol is dus ook geen excuus. Weet je het ff ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Hmm, medicijnen met alcohol raden ze af. Ik denk dat ik morgen maar aan de aanmaaklimonade ga ![]() Uhuh, en als David net zo hard gaat wankelen als in de Mukkes na Masters of Death, denk ik niet dat ie nog een pijl in het bord krijgt hahahha ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Zijn gezondheid wankelt dus ook ff op dit moment. Volgende keer beter dus. Kut man, ik had er net zo'n zin in ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Is Dart Verder soms een Star Wars parodie band? ![]() |
|
quote: Ja man, echt klote. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Onze shirtjes (achterkant) ![]() ![]() en ik in actie op ons popfront podium ![]() en het team met zm-ers XdeckX, Ratman, Bringer of Light en yours truly en een waarschijnlijk aankomend lid Bag of Bones ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Bolt throwers, hehehe. ![]() ![]() |
|
Hehe, vette shirts! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Waar kijken Jeroen en jij naar? ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |