![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vanavond staan er ook weer een paar mooie partijen te gebeuren. Hoop ik. http://www.rtl7darts.nl/nieuws/1090/voorbeschouwing-premier-league-week-1 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Thornton, of hoe heet die knakker, gooide net een paar mooie finishes op rij ja. ![]() |
|
Hehe, ik zit ook niet continue te kijken. Volgende partij is Barney aan de beurt. Van Gerwen - Taylor wordt een latertje denk ik. ![]() |
|
Ow? Gaan ze niet qua volgorde conform die url? ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Geen idee, op tv zeggen ze net dat de volgende partij Barney moet. Of ik let te weinig op dat kan ook. Edit: Oh wacht, da's volgens die URL ook zo. [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 07-02-2013 21:17] ![]() |
|
Ach, sjeezzz... ![]() Ik was even abuis. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Kan wel eens gebeuren toch... ![]() ![]() |
|
Ik ben onderhand die Taylor een beetje zat aan het worden... Thumbs up voor Van Gerwen, die gaat nog veel klaarkrijgen de komende weken hoop ik! In ieder geval leuke eerste ronde gezien. Leuke match van Barney en Andersson. Withlock en Lewis viel wat tegen en de eerste twee waren ook niet verkeerd. ![]() |
|
Hoppa, nieuwe ronde nieuwe kansen! ![]() ![]() |
|
Om 23:30 pas op tv. :-\ ![]() |
|
Klikkerdeklik Alles live te volgen gratis en voor niks. Raymond wint met 7-2. Jammer dat hij op het laatst met zijn eigen set de partij niet kan beslissen maar toch mooi Newton nog een keer gebroken in zijn eigen leg. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 14-02-2013 20:38] ![]() |
|
Dat publiek, daar gaat Van Gerwen het nog moeilijk mee krijgen als je net naar Withlock keek. ![]() |
|
Wat is er toch mis met lewis. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
kutpijlen. ![]() |
|
Go wade! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Neh, dan toch liever Taylor. ![]() |
|
Och. Ik mag wade wel, die is volgens mij niet helemaal "normaal". Knap, 6-6! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Finale -> v Gerwen vs Taylor. Nu josti vs punkharses. ![]() |
|
Ik stond even te kijken toen ik beneden kwam, ja. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
En de zaal kleurt GROEN!!! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Goed bezig, die van Gerwen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
125.000 pondjes én de eerste nederlander die dit wint. Nice! Ik vond het haast sneu voor Taylor. Haast. Als van gerwen in z'n flow zit... Hij is zo ongeveer nu de betere, heb ik het idee. Momentje. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Lekkere finish ook om de partij te beslissen. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Spannende avond was dat ja. Zag het bij die 5-2 achterstand niet meer zitten, maar toen MVG er 5-3 van maakte draaide alles om. Mooie laatste avond van de Premier League. En wat moet ik nu met m'n donderdagavond? Ach ja, over drie weken weer de UK Open. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |