![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Idd. Uiteindelijk toch nog een leuke finale met uiteraard de beste afloop. Nu nog dat gekwijl van stompé aanhoren.... ![]() ![]() |
|
BDO WK is van start. Titelverdediger Wates in de eerste partij er gelijk uit. ![]() |
|
firstrowsports.eu , daar is alles te volgen, ook als het niet op de BBC wordt uitgezonden. ![]() |
|
handige site danke voor de tip ![]() REALLY OHH REALLY? ![]() |
|
Is dat nog wat die BDO? Wat loopt daar nog rond? Wolfy en Silverback en wat marginaal gespuis? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Wat meer ouderen nog steeds, O'shea en fitton enzo. Het barst er wel van de nederlandse darters. Zoveel verstand heb ik er niet van, maar het niveau lijkt toch wel iets lager. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Niveau is een beetje lager, maar het is natuurlijk wel het meer traditionele toernooi. Bij het PDC toernooi is het een grote carnavaleske bedoening in het publiek, bij de BDO kijken de toeschouwers tenminste zowaar nog naar de verrichtingen van de darters. Het is echter wel erg wisselvallig. Martin Adams, toch een van de grote favorieten bij de BDO, gooide een gemiddelde van 87 of zoiets in zijn eerste ronde winstpartij, in de PDC lagen de gemiddeldes van de eerste ronde geloof ik ergens rond de 90-92. Aan de andere kant werde Kist gisteren door Wilson uit het toernooi gemikt in een partij van aardig hoog niveau die niet zo misstaan in de PDC. Scheelt natuurlijk ook dat de PDC'ers allemaal professionals zijn die de hele dag niks anders doen dan darten, terwijl de meeste BDO'ers er gewoon een baan naast hebben en het voornamelijk nog steeds doen als hobby. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 08-01-2014 11:32] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Is ook zo. Van gerwen - taylor nu. Altijd spannend. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Niet zo heel spannend. 7-0 voor van gerwen. Bam. Barney lekker gewonnen en whitlock wordt afgeslacht op het moment. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
World cup of darts. Leuk. Al die gekke landen, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Barney en van gerwen verpletteren taylor en lewis. Wauw, wat een vernedering. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Goed gemiddelde van Anderson. Mooie 167 finish ook van die gast zonder nek. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Voor het eerst dat anderson voorbij de tweede ronde komt, qua dit toernooi. Als hij wint. Ongelofelijk! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
En na 14 legs op zo'n 110 gemiddeld. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
105 op het eind, geloof ik. Knap! En door! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik ben al blij als ik 105 gooi. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ik vind het maar matig nu met wat uitschieters. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Anderson - Lewis. Ik hoop dat Anderson wint. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Maakt me niet uit, ik vind ze allebei erg goed. Wel benieuwd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Anderson is nog nooit zo ver gekomen bij dit toernooi dus daarom gun ik het hem. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Lewis was niet zo best. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Wat raar dat die andere halve finale gisteren niet werd uitgezonden. ![]() Naja, kom maar op met die wedstrijd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
De uitslag staat al op Nu.nl. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Dan doe ik nu even de laptop dicht. Voor de duur van de wedstrijd. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |