![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En het wk is weer aan de gang, woei. Szabo pakt gewoon de eerste leg van taylor. Szabo? Wie? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Exit Taylor en Hamilton. Laat maar komen de rest van het WK. Kan nu al niet meer stuk. ![]() ![]() |
|
Taylor eruit, ja. Verrassend. Benieuwd wie nu gaat winnen. Nicholson vs painter nu. Smoeilijk voor nicholson. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Whitlock toch door, wauwie. Van Gerwen er nog in. Gelukkig nog spannend. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ben echt benieuwd vanavond. Ik hoop op een finale Wright - Van Gerwen, maar ik vrees dat Van Gerwen vanavond gaat bezwijken. Lewis en van Gerwen hebben beide hun mindere momenten gehad dit toernooi maar ik vind dat het bij Lewis nog het minste is. We zullen zien vanavond. ![]() ![]() |
|
Idd. Hmm, whitlock doet het niet zo best, tot nu toe. 1-5 Met z'n haar en z'n broeken. Maar wat kan die gooien, die wright. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
En hij wint, en heeft zoiets van, 'meh'. Mooi, opzich. Nu Lewis - Van Gerwen, fingers crossed. Ik weet niet of ik nog zo'n match als tegen Andersen aan kan. ![]() |
|
Hehehehe, die was echt zenuwslopend, ja. Nou, hee hoo van gerwen. Al heb ik lewis ook heel hoog zitten. Maar ja, Nederlander en zo. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Zo, eerste set voor MvG, mooi en overtuigend. Toch zit Lewis hem op de hielen. Laat maar komen, de komende 10 sets. ![]() ![]() |
|
En toen was het 4-0 voor MvG. Van Gerwen laat Lewis alle kanten van het bord zien. Prachtige finishes. Als Lewis niet gauw finishes/dubbels gaat gooien kan dit nog eens heel naar voor hem worden. ![]() |
|
![]() euh? die? signature ![]() |
|
Nee, die zien we in de finale, sowieso. 5-0... Lewis zit er gewoon niet in, lijkt het. Maar wel 100 gemiddeld. Maar je weet het nooit... [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 30-12-2013 23:14] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
dat commentaar....tenenkrommend edit: maar wel 6-0 [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 30-12-2013 23:23] ![]() |
|
quote: Hou op. 1 trekt al elke dag een "lache" shirt aan. Ik en eega ergeren ons er al tijden dood aan. Iiig. Lewis = afgemaakt En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Zo, 6-0, damn. ![]() |
|
quote: #meervoormannen! ![]() ![]() |
|
En #twitterkoning oid. Al weet ik helemaal niet eens hoe dat twitter precies werkt. ![]() Prettige finale, mensen! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Wright is het ff kwijght... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Ik hoop dat hij gauw wat vindt, want dit is een beetje saai zo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
O nee. Ik wil toch niet dat het spannend word. ![]() Wright komt terug. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
5-2 .... nu zal die Wright wel een tikkie hebben gehad.... ![]() |
|
Nou van Gerwen... Nog even een setje knallen en cashen!! ![]() |
|
Van Gerweeeeeeeeeeeeeen! Pff, toch nog even klamme handjes.. Hulde! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Van Gerwen! Lekker, hoor! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |