![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, Taylor werd toch ook relatief eenvoudig geklopt. ![]() |
|
Die zat er ook niet lekker in, nee. Afgelopen nacht btw ook nog darten zitten kijken op de bbc, winmau. Ook leuk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Is het verboden met 2 handen te gooien? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ja, dat moet met dartpijlen. ![]() |
|
Ah, ik heb het spel nooit zo goed begrepen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ROFL... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Daar heb je wel een punt! Heb ik me nog nooit afgevraagd. Ik kom er maar niet achter met welke hand ik nu lekkerder of c.q. beter gooi. Zou ik dan de eerste zowel links- als rechtshandige darter zijn? ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
quote: ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
quote: Wel mooi om zo omstebeurten te gooien, razendsnel dan! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Hm, nu je het zo zegt. Misschien toch eens gaan perfectioneren dan.... ![]() ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
Sneller dan van der voort, hahaha. Die zal raar staan kijken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Adams weer gewonnen ja? Is op zich niet het grootste wonder natuurlijk als de meeste toppers bij de andere bond zitten. ![]() |
|
it's all about the glasses ![]() ![]() ![]() |
|
Zijn bril ftw. Je moeder. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Het wordt tijd voor een brillentopic geleuf ik. ![]() |
|
quote: Waarom 2 dartbonds eigenlijk? ![]() |
|
quote:O. ![]() |
|
quote:kortweg het geld en de opleidingsmogelijkheden. Zoek op wikipedia maar eens naar PDC en volg de link n aar het uit elkaar gaan van de BDO zou graag link posten maar zoeken duurt lang op de Handy ![]() ![]() |
|
quote: *fixed* ![]() |
|
Nog ZM'ers die zin hebben om 5 februari een leuk toernooi in het verre Friesland te gooien? In de lokale StayOkay hier, altijd beregezellig. Opgeven mag via mij, heb eventueel wel een slaapplaats ook nog... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
5 februari he.... toernooi ofzo? klinkt leuk ! ![]() Vind ik ook niet ![]() |
|
quote: Nou, zal ik je maar vast opgeven dan? ![]() Edit; toernooitje inderdaad, ieder jaar de lokale helden, wat mensen uit omliggende dorpen en een dartploeg uit Limburg. Beregezellig altijd. Bier uit de fles in een mooie lokatie. Heb zelf een keer de finale gehaald maar doe vooral mee voor de gezelligheid. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 15-01-2011 21:29] spelfout weggehaald... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |