![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat wordt nog wat voor Shrek en Barney straks. ![]() |
|
Heerlijk, dat zuid-afrikaans. ![]() Wel redelijk goed te verstaan trouwens. ![]() |
|
Maar ze staan wel voor, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Gekkenhuis ![]() |
|
Met een halve blinde ook nog. Dat dat kan, zonder diepte zo gooien. Verrotte veel oefenen, lijkt me. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Taylor blij!!!!!! Sjeezzz. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Nou, dat was weer kiele kiele. ![]() |
|
Afwachten of het bij ned - fin ook zo spannend wordt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik denk eigenlijk van wel. Die finse josti deed het gisteren volgens mij ook niet slecht. ![]() |
|
Oef. Net op het eind al het zweet in de handen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() Neem nog een biertje Wim. ![]() ![]() |
|
Jajaja, proost, hehe. Wat loopt die scholten weer te zeveren, zeg. Een naar mannetje. Er is maar 1 mening en dat is de scholten mening. In berlijn scholten op de duitse tv, dát was dan weer wel vermakelijk. Maar nu, bah. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ze doen hun best om het spannend te houden. ![]() |
|
Doei ![]() |
|
Oooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwww.... ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Jammer, maar die finnen stonden achterlijk goed te gooien. ![]() |
|
ka..ut...zooi. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Wim is bezweken... ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 03-02-2013 5:39] ![]() |
|
Tegenvaller die Lewis. ![]() |
|
De Belgen in de finale. ![]() |
|
Taylor en Lewis ook. Godver wat maakten die het spannend tegen Wales. Met 3-1 achter en nog winnen met 4-3. ![]() |
|
quote: ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Lewis wordt gek. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |