![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Prima! Ik zal David ook ff op de hoogte stellen ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Vandeweek zelf weer competitie gegooid, 7 - 2 gewonnen =P We Staan nu 8ste Maar we gaan steeds beter... :D ![]() |
|
Trainen gaat hier weer lekker. Binnen een weekje toch zeker weer 25 keer 180 gegooid en een paar keer een 170 finish ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ongelofelijk, wat is sbs6 toch een kutzender. Ik ga er net lekker voor zitten om de finale te kijken, begint er één of ander flutprogramma. Huh? Ik check de televisiegids, ja, er zou toch echt darten komen. Teletekst gekeken, ja hoor verschoven naar 10 voor 11 tot kwart voor één. Tering! ![]() Dan maar eurosport kijken. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
BBC, hele wedstrijd live gekeken. Wat een mooie pot, jammer alleen dat Whitlock niet heeft gewonnen... spelfout weggehaald... ![]() |
|
ja idd, zapte langs bbc toevallig op het moment dat de derde set net voorbij was. gaaf dat whitlock nog zo terug kwam maar net in de 6e set even een steekje liet vallen en die ander (mark... even zn naam kwijt) opeens wel weer deed wat hij moest doen. damn wat gooide die slecht in de 4e en 5e set. whitlock in sommige legs ook wel trouwens, veel érg lage aantallen... en mooi die scheids die het verkeerd had. "76" "?" "76" "???" "86" "lol" Je moeder. ![]() |
|
quote: + 1. Dit seizoen eigenlijk helemaal geen darts gevolgd, maar de finale was toch wel weer aardig. ![]() ![]() |
|
Webster heettie. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
die ja, kon er even niet opkomen hehe Je moeder. ![]() |
|
Mooi avondje getaind met m´n dartmaat. 26-22 in legs verloren, maar wel mooi een 170 finish ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Beetje zin in zaterdag Necrobert? ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Yep! Heb eergister voor het eerst in een jaar weer eens 180 gegooid, dus ik zie het helemaal zitten ![]() Hoe laat spreken we af trouwens? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Moet eerst effe naar het voetballen van Nick, maar vanaf een uur of 2 zijn we wel weer thuis, dus vanaf dan maakt het me geen donder uit. ![]() Ennuh.... de eerste in een jaar? Damn, dan mag jij wel es wat gaan trainen man ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ennuh, weer makkelijk vreten hoor, bier vult al een heleboel ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Die Chinees gaat er elke keer weer goed in hoor ![]() En trainen?? Daar ben ik al drie jaar mee gestopt ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Trein komt 13:45 aan in Grou. Dan ben je wel weer thuis toch? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Ja, denk ik wel. Denk zelfs dat het voetballen wordt afgelast als het er zo uitziet. Maarre, jij denkt dat je de trein haalt? Dat zou voor het eerste zijn ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ach en anders pik je ons maar weer op uit Leeuwarden ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Hehe, zal wel weer zoiets worden, jullie ervaringen met het openbaar vervoer kennende... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Een dart topic op een metal site.. Kan ik toch nog meer delen !! Speel in regio Almere bij de DBA, team DVL1, helaas gedegradeerd naar 3e divisie, maar weer op de weg terug, staan nu 2e. Gisteren in de beker gewonnen met 8-1. We hebben een mooie site, www.dvlelystad.nl En verder zal ik het eens volgen hier ! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door underkoffer op 31-01-2008 15:47] Vind ik ook niet ![]() |
|
Ik voel een ZM darttoernooi aankomen ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Ik weet een mooie lokatie daarvoor.... ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
aanwezig !! Vind ik ook niet ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |