![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Lakeside is niet te volgen op de stream van RTL 7 of wel? Alleen BBC? ![]() |
|
quote: Dat is inderdaad dramatisch! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Lakeside is helaas niks meer, allemaal B-garnituur. Alle kwaliteit zit bij de PDC. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: True that, maar evengoed leuk om te volgen vind ik, als echte dartfanaat. ![]() Dit jaar daar ook het vrouwentoernooi eens gevolgd. Toch best leuk, dartchicks. ![]() |
|
quote: Zijn die ook zo vadsig? ![]() |
|
Oh? ![]() ![]() |
|
Oh, dat is wel beter ja! ![]() ![]() |
|
Kop als een trekhaak, kleine tieten, rare verhouding bovenlichaam/kont. Nou, helemaal geweldig. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Die dart toch allang niet meer op hoog niveau. quote: Of gaat naar de PDC. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Als je bij de BDO zit en je wacht tot alle betere spelers daar weg zijn wordt je vanzelf de beste. ![]() ![]() |
|
Had ik ook al bedacht, ja. Ik denk dat bijv. adams heel blij was toen iedereen oprotte. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik zou ook blij zijn als die Haagse postbode wegging. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Thanks.... ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Nou, veel beter dan die polen gooiden ze nog niet. ![]() |
|
Wat een tobbers. ![]() ![]() |
|
Duurt lang allemaal. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Door het getob waarschijnlijk. De partij die nu bezig is is al niet veel beter. ![]() |
|
Godsamme, die sufkutkoppen uit Japan zijn nog door ook. ![]() ![]() |
|
Japan! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Jah. ![]() ![]() |
|
Ozzies verloren van de frietenbakkerts. ![]() ![]() |
|
Ja, rare dingen. 3-3 schotland-spanje. Ben benieuwd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ja, de avond van de rare partijen lijkt wel. En de Schotten kunnen naar huis. [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 02-02-2013 22:29] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |