![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Of wel. 4-4. Zag ik niet aankomen. VIESPEUK!!! ![]() |
|
Ja, ik ben niet zo snel. Ondanks al dat kleurrijke gedoe van wright, hij is echt goed, zeg. VIESPEUK!!! ![]() |
|
hij doet het aardig ja. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Idiote geboe weer... VIESPEUK!!! ![]() |
|
yep. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
zo, dat was close. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Spannend! Goed dat hij zo cool bleef! VIESPEUK!!! ![]() |
|
dan heb je ballen, damn! ![]() |
|
Die 121 uitgooien was Wright al een keer of 4 niet gelukt dus ik wist al meteen dat die T17 er niet in zou gaan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Shrek weer in de finale. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
En gewonnen. Ik kon gisteren niet in deze topic kijken, ik had het opgenomen, hehe. Dat gedoe met die andere finale... VIESPEUK!!! ![]() |
|
Vanavond begint het WK weer. Super siked. Ik heb eigenlijk maar één favoriet; van Gerwen. Hij is in bloedvorm. Als hij zich niet verslikt wordt het een walk in the park voor hem. Ik zou (naast Taylor, Anderson, Wright en Lewis, mits ze een hele goede dag hebben) niemand op kunnen noemen die het hem echt heel moeilijk kan gaan maken. ![]() |
|
Ook zin in! Van Gerwen is hier ook ruim favoriet. Als hij in vorm blijft, zie ik hem makkelijk winnen. VIESPEUK!!! ![]() |
|
Wright... Nou ja, wrong. Wat ziet die eruit, zeg. ![]() VIESPEUK!!! ![]() |
|
![]() VIESPEUK!!! ![]() |
|
Leuk eerste avondje. Gurney kan ver komen. Moet wel even het niveau van de eerste set leren vast te houden gedurende de rest van de match. Deed hij goed tijdens de PC finals. Nu ook even hier doen en dan kan het een gevaarlijke outsider worden. Wright is een clown en moet daar echt eens mee kappen. Eerst was het wel 'what the fuck' grappig, nu vooral ergerlijk. Brown had beter moeten spelen. Veel van verwacht, maar helaas. Anderson terecht door. Z'n tegenstander was een pak bedorven yoghurt. Kan Koert Westerman trouwens een permanent TV verbod krijgen en gewoon Marcel Maijer bij RTL Nieuws volledig wegkapen? Hij neemt het namelijk wel serieus. Dank u. Zo. Mooie eerste avond. Zin in morgen! ![]() ![]() |
|
Eidams! ![]() VIESPEUK!!! ![]() |
|
Die zette Shrek effe te kakken ja. Al moest ie het uiteindelijk toch afleggen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ja, maar toch. Je zet jezelf wel even op de kaart. Eidams. VIESPEUK!!! ![]() |
|
Dat was close zeg... ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Ik wist een uur geleden nog niet eens wie het was. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Een Duitser. Hoe je die naam op z'n duits uitspreekt. Geen idee. VIESPEUK!!! ![]() |
|
Aidamz? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |