![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hap dan niet teveel. ![]() Ben benieuwd of het vanavond weer sbs6/veronica geswitch word. ![]() ![]() |
|
DE RUITER!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
mwa niet zo denderend vond ik. maar hij deed het wel goed en voornamelijk op de momenten dat het moest Je moeder. ![]() |
|
Staat 'ie 4-2 achter, en dan 3 sets op rij winnen, goed gedaan hoor. ![]() ![]() |
|
Inderdaad, helaas niet kunnen zien ivm werk. Op naar de finale want die Nixon moet te doen zijn. ![]() |
|
quote: Ja, ik schat de kansen voor de Ruiter tegen Nixon ook hoog in. Zou toch de verrassing van het toernooi zijn als ie de finale gaat halen, want iedereen heeft het maar over Klaassen en van Gerwen, maar tot nu toe flikt alleen de Ruiter het nog! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Zo, de jas aan en richting zalencentrum Wester te Eernewoude. Kijken of we een zooi 180ers het bord in kunnen krijgen enhet divisiekampioenschap kunnen pakken vandaag ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Jammer van de Ruiter. Wijzelf zijn vandaag in de halve finale gesneuveld. Wel lekker staan gooien. Van mij een 130 finish op de bulls eye en een beslissende 85, ook op de bulls eye. Team wat de finale uiteindelijk won was ook een maatje te groot voor ons geweest, allemaal jongens uit de eerste en eredivisie die een nieuw team zijn begonnen. Absoluut dieptepunt: twee teams die op de vuist gingen, tering, wat een klappen ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
LOL dat klinkt ook erg gezellig hehe.... Heb de Ruiter gisteren gezien, kwam toch nog aardig terug moet ik zeggen maar verwacht dat Adams vandaag wel gaat winnen van Nixon. Moet zeggen dat ik in het algemeen het niveau van deze Lakeside erg beneden peil vind.... jammer. Zie toch liever wat wedstrijden van die andere club: PDC. ![]() |
|
zometeen maar eens wat nuttigs doen hier en vanavond lekker op de bank hangen en kijken ![]() Je moeder. ![]() |
|
Dit was.....euh.....apart. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Godskelere nou. En ook vrij bizar. Gelukkig heeft adams alsnog gewonnen, ik had het werkelijk vreselijk sneu voor 'em gevonden als hij het weer niet gehaald zou hebben. ![]() |
|
Om eerlijk te zijn had ik hem liever zien verliezen. Het zou dan zo'n mooie eternal loser blijven. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik vind 'em veels te sympathiek. Ook mooi hoe z'n vrouw het podium kwam oprennen. ![]() |
|
quote: Zo waar ben ik het met je eens mijn waarde ![]() Wat een reuzeprutser die Adams. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Iemand die de lakeside wint is dus een prutser. Hmmmm. ![]() |
|
Nee, Adams heeft terecht gewonnen en is absoluut geen prutser. Maar dit was wel echt de meest belachelijke pot die ik ooit heb gezien. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Absoluut! ![]() |
|
![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Zo, maar es effe een uurtje m'n kroeg induiken. Er moet weer getraind worden voor de competitie. Tis wel de bedoeling dat we ook na deze ronde weer promoveren. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Inderdaad een erg rare pot, wel enorm leuk om naar te kijken! ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Ja, na de break wel, maar die eerste 6 sets waren bijzonder saai. Ik had ook echt niet meer verwacht dat het nog een wedstrijd ging worden. spelfout weggehaald... ![]() |
|
@Necrobert: David alweer es opgeknapt? Hoog tijd om weer es te smijten ja ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Goed idee. Kunnen we deze zaterdag niet ff vraag ik me af? De komende weken wordt het weer iets lastiger. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |