![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee, daar hebben we jou toch voor. ![]() |
|
quote: Waar er 2 pijltjes gooien, hebben er 2 schuld ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
*er voor zitten gaat* ![]() |
|
+1 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
2-0 ![]() |
|
2-2 ![]() |
|
4 - 3 Fuck, wat spannend! bub ![]() |
|
quote: ![]() |
|
En 4 gelijk. Kut. Zenuwslopend dit bub ![]() |
|
Vet! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Doei Mike ![]() |
|
Vet kut! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Wat een etterbak, die Taylor. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Bagger bub ![]() |
|
Helaas. Wel een mooie wedstrijd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Was wel te verwachten eigenlijk. ![]() |
|
quote: Nee eigenlijk niet... Van Gerwen kon niet zijn eerdere niveau halen qua score (triples) van dit wk... Jammer. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Lakeside is ook weer te zien op de bbc. Kist, winnaar van vorig jaar, in de eerste ronde eruit, wat ik zo gauw even mee kreeg. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Martin Adams is de favoriet? ![]() |
|
Ik denk niet zo heel erg meer. ![]() Hendriks gooide hem naar huis, gastje van 18. Nu waites - van de wiel aan het kijken. Ben benieuwd. Edit: nu op eurosport dus. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 07-01-2013 22:41] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Van de wiel werd een beetje verpletterd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
ik heb daarstraks de laatste leg met ene Jennings gezien. Commentaar bedroevend. Zap. ![]() |
|
![]() Bobby George doet iig het commentaar, dacht ik. Hij heerst, natuurlijk. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik doelde op het commentaar op Eurosport in het Nederlands. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |