![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bij Dynamo hebben we ook 2 dartborden En bier ![]() En Metal ![]() Dus als er nog een toernooilocatie nodig is.... ![]() |
|
Godver, die pot tussen van Barneveld en Klaassen gisteravond. Niet normaal wat Barney gooide. Nog effe een negendarter, goed voor ruim 20.000 pond, waarna hij zonder tonen van enige emoties gewoon verder gooide. Wedstrijd werd beëindigd met een 161 finish. Klaassen was echt nergens... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Godsamme wat een debiel muziekje aan het einde van elke set ![]() ![]() |
|
quote: Regel wat, ik ben erbij ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Barney heeft flink op zijn flikker gekregen van Taylor. 7-1. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Idd, ja. En als barney in de finale staat, kan er ineens wel een live uitzending vanaf. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote:I'll keep it in mind ![]() ![]() |
|
quote: Wat een fenomeen toch ook, Phil "The Power" Taylor, al zoveel jaren buitenaards goed. ![]() ![]() |
|
Mee eens. Ook geniaal hoe relaxed die kerel oogt als hij aan het gooien is. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Ja, dat is de truc he. Vorige week tijdens toernooitje stond ik tijdens het ingooien ook weer eens een 170 uit te gooien. Simpelweg omdat je tijdens het ingooien geen enkele druk voelt. Gisteravond poosje gegooid, 129 finish, 132 finish, geen enkel probleem. Maar zodra ik een wedstrijd heb, begin ik flink te verstijven. En daar hebben de profs (de echte goede dan..), nu net geen last van... spelfout weggehaald... ![]() |
|
31 Januari weer een toernooi gooien. Hier in het dorp. Komt ook altijd een delegatie uit Limburg waar een stel goede gooiers bijzitten. Heb dat toernooi nu 3 keer gegooid, waarvan 2 x in de prijzen. Paar weekjes beetje trainen en dan maar weer zien. En nu proberen om niet net als vorig jaar al na de pouleronde straalbezopen voor het bord te staan, want dat is wat er zo ongeveer mis ging de vorige keer ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
"Tijdens het dorpstoernooi in Schubbekutteveen deden vele darters een gooi naar de prijzen, en moesten worden gediskwalificeerd" ...om maar even een Finkers-grap te verkrachten... Bruce Banner ![]() |
|
Kut, je was me voor ![]() ![]() ![]() |
|
Ik ben er voor om darts weer gewoon als vanouds "vogelpik" te noemen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: +1 Kan ik gewoon zeggen vanavond vogelpik voor de beker !!! Vind ik ook niet ![]() |
|
Volgende week de eerste competitiewedstrijd. Kan helaas vanwege ploegendienst maar eens in de drie weken meedoen. Gisteren uurtje getraind, ging verbazingwekkend goed. Twee keer 170 uitgegooid, paar keer 130 en nog een keer 180 gegooid. Als dat tijdens de wedstrijden nu ook eens wou lukken.... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
hop, 8-1 winnen in een matige partij, ronde verder in de beker, dacht, deel het toch even met jullie ! ![]() Vind ik ook niet ![]() |
|
Je zult wel bekaf zijn! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Godver, net alweer een 170 in 1 keer. Begin in vorm te raken ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Razend knap. De meesten hebben daar minstens drie pijlen voor nodig. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ongetwijfeld zul je begrijpen wat ik bedoel ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Hey, ik heb spiderlings te koop, weet je iemand die interesse heeft? Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |