![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Had eigenlijk niet zo'n zin om de hele avond darten te kijken, maar daar kom ik op terug, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Voorspelbaar maar ook goed gespeeld door Barney. Hij gaf in ieder geval niet op zodat het toch een wedstrijd bleef. Maar Shrek was beter. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ruim. Toch ook leuk om te kijken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Mooi dartsweekendje was dat zeg. Wel ontzettend sneu voor die Chisnall. Gooit 'ie in één weekend de twee beste potjes uit z'n hele carrière, ga je er alsnog keihard af. Jammer dat Van Gerwen deze vorm niet een maandje geleden ook had. ![]() |
|
Ging lekker voor Van Gerwen tegen Huybrechts. 114+ gemiddeld. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 07-03-2015 22:19] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Kut, finale bezig. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ja, ik zit gewoon te kijken, hoor. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
En dat zegt ie nu pas. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ja, sorry, hehe. De eerste legs was vg niet zo goed, maar dat komt nu goed. Die Wright heeft echt tot nog toe fantastisch gespeeld! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
VG komt op stoom nu zo lijkt. Enne ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Proost! ![]() Ik had niet zo'n zin om te kijken, maar nu is het wel vet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Van Gerwen, bam. Goed gespeeld. Dus nog 2 dingen en dan heeft hij alles 1 keer gewonnen. Wat dan nog? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Proberen meer te winnen dan Taylor? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Sowieso, maar ik doelde op die twee dingen. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
World Matchplay en Grand Slam of Darts. Wel in de finale gestaan van beide toernooien maar verloren van Taylor en Van Barneveld. ![]() ![]() |
|
Jammer, barney. Op een gegeven moment was het vuur uit. Stonden toch allebei op een gegeven moment 110 gemiddeld te gooien, van gerwen dus ook. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Kut, vergeten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
ND kijkt darts. ![]() Een sport die geeneens een sport is, één cafésport gespeeld door venten met één bierbuik. ND doet het dan zelf nog niet, hij bekijkt het. Bekijk het maar. En nu gaan we vegen ![]() |
|
"Eén bierbuik, twee venten." Ik dank u andermaal hartelijk voor de inspiratie. Andermaal. Hein. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
quote: Is ook niet waar trouwens, aangezien hij het vergeten was. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ik zette 'm d'r op en toen was men net met de laatste worpen bezig ![]() ![]() |
|
quote: Als ik het niet vergeet wel hein. Er doen ook Vlaemingen aan darts hein. Vergis je niet. En die Vlaeming met één bierbuik kreeg wederom klop zag ik in de uitslagen. Wederom ja? Ja. Als ik het de volgende keer niet wéér vergeet bekijk ik het ja. Ik durf dat toe te geven. Maar zo één zuurpruim lijk gij verstaat da nie en kan daar vanzelfsprekend géén posters van maken hein. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Info? En nu gaan we vegen ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |