![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Het wordt zomer. Witbier drinken op een terras. ![]() https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Die jacques nieuwlaat, ik word helemaal gek van die gast. Met z'n feitjes en gewoon alles wat hij zegt... ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
De Ronald van Dam van het darten ![]() |
|
Hm, die ken ik niet, ook niet na googelen. Maar ik kijk niet zoveel sport verder. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Dat is die amateurverslaggever van de F1 op Sport1. Een van de hoofdredenen dat ik daar niet naar F1 kijk. ![]() |
|
Spannend tussen van Barneveld en Baxter. 10-9 voor Barney toch. Dadelijk van Gerwen tegen Taylor. ![]() |
|
Jezus wat maakt Van Gerwen het weer spannend. Staat 'ie 9-6 achter maar dan valt alles in een keer weer. Te spannend! ![]() |
|
Hoog niveau nu ![]() Wel spannend! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Ja jeetje, dat was effe tenenkrommend slecht af en toe. Idd spannend, maar wel een terechte winnaar. Nu Wright tegen Taylor. Heb niet echt een favoriet nu, maar hoop dat Taylor eruit vliegt, zo gauw mogelijk. ![]() |
|
Nee. Die punkharses mag wieberen... ![]() |
|
Met z'n slang op z'n gezicht, pffff. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
De poser. ![]() |
|
Naja. Dat hij z'n haar zo heeft, prima. Maar die slang is weird. Als het een tattoo was, dan zou ik het begrijpen. Maar m'n eega zegt net dat hij wisselt van kleuren. Dus ja. Wat een gedoe. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 09-06-2013 22:08] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ja, waar is die tijd met Fordham gebleven? :-\ ![]() |
|
Ik zag wel the count nog spelen, de held! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ja, best knap. Hij is nog steeds herstellende van een beroerte als ik het goed begrepen heb van de week. ![]() |
|
The Hammer is goed op dreef bij de weg. ![]() |
|
Maar is dat goed genoeg? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Denk van niet. The Hammer laat gaandeweg wat steekjes vallen en Phillie blijft constant. Denk ik he ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Jezus, dat commentaar; "Ja, dan kun je wel de nummer twee van het toernooi zijn, als de nummer één bij je om de hoek woont ben je nog niet eens de beste van de buurt" Ik ging stuk. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
+1 ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
+nog1 ![]() |
|
Ben die Taylor nu toch wel een beetje meer dan zat. Toegegeven, hij is steengoed, maar wat een persoon... ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |