![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hehe, dat zijn de verrassingen ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
yeah, zelfs met de uitslag in je kop blijft het spannend ![]() lijkt wel een belgische herhaling waarin de 2e keer mis is ![]() Je moeder. ![]() |
|
M'n buurvrouw heeft een mongoloïde broer, en die kijkt allemaal oude voetbalwedstrijdbanden, en vindt het elke keer weer spannend. ![]() ![]() |
|
quote: Hehe, geniaal. Stompé deruit trouwens. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Wie spelen er straks nog? ![]() |
|
Net was ted hankey, erg spannend wel. Zometeen king. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 09-01-2007 21:51] ![]() |
|
Wat is die King irritant op het moment dat hij 140 of hoger gooit ![]() Maargoed wel aardige darter verder ![]() ![]() |
|
Wel aardig, ja. ![]() ![]() |
|
Veitch kan het ineens ook weer ![]() ![]() |
|
Kut. Ga ik even kijken. ![]() |
|
Kappen ze er op SBS ineens midden in de partij mee ![]() Nouja maar via internet verder kijken. ![]() |
|
De Ruiter is goed bezig ![]() ![]() |
|
Inderdaad! Nou gooit Whitlock ook niet echt geweldig, maar De Ruiter is wel een klasse beter. Hopen dat ie het nog een paar legs kan volhouden ![]() edit; kut, verliest ie gelijk de set met 0-3 ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 10-01-2007 21:22] ![]() |
|
quote: dat goud! fukkin' brilliant!!! ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Tering, wat heeft De Ruiter het nog spannend gemaakt! De triples in de laatste leg gingen lekker, maar bij het uitgooien zat ik em toch wel aardig te knijpen. Mooie overwinning! Nu Essers nog! ![]() |
|
quote:Mijn god wat een dramatisch niveau hier zeg.. Het lijken we 2 bejaarden ![]() |
|
Volgend jaar sta jij er dus? ![]() ![]() |
|
Die Hanvidge drijft straks nog van het podium af! ![]() |
|
quote:Shut up, snotneus ![]() ![]() |
|
Godver, dat was spannend, helaas trok the count het net niet. Wel weird, ik zat te kijken op de bbc vanwege dat ijsgelul op sbs. Stopten ze ermee om 20.30. Dus maar een beetje zappen, werd het gewoon live op veronica verder uitgezonden. Gelukkig was dat niet te lezen op de teletekstpagina's van sbs6. ![]() ![]() |
|
Het was wel in beeld gekomen bij SBS6. Bij SBS hebben ze tot 20.30 uitgezonden en zijn ze direct overgeschakeld naar Veronica. Mooi dat King en Adams door zijn ![]() ![]() |
|
Ik gun em Adams van harte! spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik ook, mag wel een keer. ![]() |
|
Ja, zou geweldig voor em zijn om dit toernooi te winnen. Geweldige darter, maar grijpt altijd net naast de eerste prijs op de grand slam toernooien. Ikzelf moet morgen al om 10 uur ![]() ![]() ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |