![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vanmiddag ook naar de bbc2 gekeken, ik ken heel die vent niet die gewonnen heeft. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote:Holy Hell indeed.... Sinds wanneer is Urbanus gaan darten? ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Het lijkt wel photoshop. ![]() ![]() |
|
quote: quote:Ze hadden idd beter een wat minder bekende kop kunnen pakken ja ![]() ![]() |
|
quote: Om een winstpartij extra te belonen, net als een aantal jaren geleden in het voetbal 3 punten voor een winstpartij ingevoerd werd. ![]() |
|
quote:Nee, maar bij voetbal heeft het dan een meerwaarde omdat het verschil met gelijkspel groter wordt..bij darts heeft het niet zoveel zin nee. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Extra boven wat? Je kunt niet gelijkspelen met darts. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Zaterdag gesloten gemeentekampioenschappen gooien. Vorige week ook al een toernooitje gegooid, maar helaas maar tot de laatste 16 gekomen. Eigens schuld, want toen stond ik al mooi bezopen voor het bord te zwabberen. Zaterdag maar een beetje rustiger aan doen met het bier denk ik..... @Robert: binnenkort echt eens een datum prikken kerel!! spelfout weggehaald... ![]() |
|
Vandaag dus weer. En een uitnodiging voor een invitatietoernooi gekregen. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Rustig aan met de drank, hè. ![]() Op tv is er af en toe ook weer wat darten te zien, sbs6. Pdc, dacht ik. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Ja, iets rustiger dan vorige week ja ![]() En idd, PDC kampioenschap is er op momenteel. Heb gelukkig de sportzenders waar dat op te zien is, geen samenvattingen meer voor mij ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Vierde geworden. Net buiten de bekers, maar wel bier gewonnen. spelfout weggehaald... ![]() |
|
En op de terugweg met fiets en bier en maat over de wereld gedonderd. Ja, er werd ook weer stevig ingenomen gisteren ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Gister in de poulerondes wist ik me niet te plaatsten voor het hoofdtoernooi zondag, maar toch paar leuke potjes gewonnen. 3-2, met een beslissende finish van 142, 3-1 van een eredivisiespeler gewonnen, maar met 3-0 van Johnny Okken verloren, maar dat is een Nederlands jeugdkampioen, ik hoef me dus niet te schamen. Zo, en nu weer darten op tv kijken..... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Vanavond naar het oliebollendriekwartertoernooi hier in Zwolle. Word lachen denk ik. Veel bier en het bord een kwartslag gedraaid. ![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: Hehe, klinkt leuk idd ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Shepherd!!! ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Zo, de Lakeside is er weer voor... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Vreemd dat sbs6 nu ineens wel zendtijd er voor over heeft, dat was vorige week wel anders. Iets met geld, denk ik. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Ja, maar vanavond is het weer dramatisch, geloof om half 1 een samenvatting. Maar ben vanavond toch lekker zelf aan het gooien met een paar maatjes..... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Zaterdagavond weer eens flink getraind met een dartmaat. Flink op m´n kloten gehad, maar dat mag, hij is de beste darter uit het dorp hier en wint zo´n beetje alles in de buurt, hij heeft Rick Hofstra ook al twee keer verslagen, maar toch beide lekker staan te gooien. Hij 6 keer 180, ik 4 keer en de hoogste finish was voor mij, 138. Nog een paar weekjes flink doortrainen en dan 9 februari hier in het dorp een toernooi gooien. Dat heb ik 3 keer op mijn naam weten te zetten, en ik hoop ook nu weer in de bekers te vallen. spelfout weggehaald... ![]() |
|
@Robert, schiet eens op met die datum! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ja sorry, januari wordt alweer lastig. Zaterdag een maat van me verhuizen, volgende week een verjaardag,... What about zaterdag 2 februari? ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |