![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
benauwde 5-4 zege, nu bij laatste 16 ! Vind ik ook niet ![]() |
|
Van harte Varanus ! Mooie prestatie ! Wij gaan morgenavond voor een plek bij laatste 8 in de beker, competitie hooguit nog tweede.. ![]() Vind ik ook niet ![]() |
|
Succes dan maar! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Gelukt !!! 8-1 winst, op naar de laatste acht !!! ![]() Vind ik ook niet ![]() |
|
quote: Kijk, dat zijn uitslagen! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Bij 5-1 kwam de tegenstander al naar ons toe, goed, jullie hebben gewonnen, zullen we het zo laten ? Ik heb nog nooit zoiets gehoord.. HOP ! Afmaken !! Vind ik ook niet ![]() |
|
quote: Haha, dat is een waardeloze instelling ja ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
hop, nummer twee gisteren jankend naar huis gestuurd met 9-0, 180 tegen en 104 finish.. jammer dan !!! ![]() Vind ik ook niet ![]() |
|
Wist niet dat er zelfs met darten een mickey mouse league bestond. ![]() |
|
quote: Wij ook weer 9-0 ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Vanavond met een teammaat effe gooien en dan morgen vanaf half 11 divisiekampioenschappen gooien. Wordt weer gezellig ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Nee! -> ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Hehe, half 10 de eerste maar es even opentrekken ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
sinds afgelopen gisteren Beker Kampioen 2e/3e divisie ! Onder andere de nummer een uit onze eigen divisie verslagen, goed gevoel, prima afsluiter, volgend jaar eerste divisie !!! ![]() Vind ik ook niet ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Bier.... En inderdaad. Ook dit jaar wisten we alles weer te verneuken door de alcohol. Eerste twee partijen gewonnen, de derde kan ik me niet meer herinneren. Twee man van ons team lagen bezopen in de zaal en de gang te pitten, en als de rest, waaronder ik, zich niet gingen gedragen zouden we eruit worden gezet. Daarna weet ik eigenlijk niets meer maar volgens mij hebben we ons teruggetrokken omdat niemand meer kon gooien. Maar het kan ook best zo zijn dat we eruit zijn gezet. Taxirit terug kan ik me ook niet meer heugen. Best wel triest eigenlijk ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
(': ![]() |
|
Hey Guppie, niet op komen dagen afgelopen dinsdag? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Wanneer is er weer eens wat darten op tv te zien? Duurt wel erg lang. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: De Embassy is iig net na de jaarwisseling, voor de rest geen idee. ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
onlangs was winmau, ook erg leuk toernooi, maar alleen op BBC. Vind ik ook niet ![]() |
|
Kut, dus gemist. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Wedstrijdschema was over de kop gegooid en onze captain wist van niets, we zaten bij een verkeerde tegenstander en wisten niet waar we wél moesten zijn. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Wat een kut topictitel om te vinden. Iig, de komende tijd elke avond darten op sbs6, pdc. Gelukkig heb ik vakantie, want het is laat op. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |