![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Grappig, met halve finalist Steve West stond ik vorig jaar op een toernooi samen mee in te gooien. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Terechte winnaar ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik heb het ook 2 keer gehad, dus het gebeurt redelijk vaak (zo vaak gooi ik niet). Wel zonde van de flights altijd. ![]() |
|
quote: ![]() |
|
quote: Euh....zo'n beetje dagelijks ja. En zonde van de flights...tja, moet toch al elke dag wisselen... spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Edit: mooie goedkope baggerpijlen trouwens. Blokker? Lidl? ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Voor de liefhebber: vanavond vanaf acht uur, Masters of Darts op Veronica te volgen. spelfout weggehaald... ![]() |
|
En op sbs6. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Yeah, ga wel even kijken ja ![]() ![]() |
|
quote: Mooie partijen hoor! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Hehe, die van Gerwen toch ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Niet normaal, man. En wat een finishes. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
"..." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hehe, was een geintje hoor ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Jaja, je kent er gewoon niks van haha ![]() Ik ben trouwens ook een bagger-gooier dus ik had beter baggerpijlen gekocht, had me weer 15euro uitgespaard ![]() ![]() |
|
quote: Zeker weten, was de moeite waard ![]() ![]() |
|
quote: Je kan tegenwoordig voor een eurotje of 15 hele leuke pijlen krijgen hoor. Ik gooi zelf met Harrow's pijlen die me destijds iets van 60 gulden hebben gekocht, maar heb hier ook wat setjes van een pleurotje of 15 liggen. En dat zijn mooie slanke pijltjes hoor. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik ben afgelopen vrijdag begonnen met competitie darten. En ik won al m'n games. M'n dubbels liepen gesmeerd. Uiteindelijk 7-2 gewonnen met m'n teampje. Nou staan we 3e, van de 14. ![]() Gelegenheids satanist ![]() |
|
Gisteravond met 9-0 de competitie gewonnen. ![]() Donderdagavond toernooitje gooien. => ![]() ![]() ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Vincent van de Voort redt het niet, Nederland heeft niet de allerbeste in het team. Scholten vind ik ook al niet zo'n uitblinker. en wtf doet SBS 6 iedere keer met dat Hart van Nederland er tussendoor, wat een irritante zender ![]() |
|
Gewoon op Internet kijken ![]() ![]() |
|
Afgelopen nacht na de competitie slechts drieeneenhalf uurtje kunnen slapen. Flink brak vandaag. Morgenavond weer een toernooitje, belooft ookweer flink laat te worden. Vanavond maar beetje optijd m'n nest in denk ik.... edit: Typedarteritis... [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 14-02-2007 19:18] spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ja, deze jongen was gister ook weer om 4 uur 's nachts thuis...er moet altijd gepokerd worden tegenwoordig na het darten ![]() Maar we hebben gister wel met 5-4 gewonnen van een sterke tegenstander ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |